Re: dokumentu patvirtinimas

  • Gita Grahame
    Message 1 of 5 , Jul 7, 2004
      Nelabai suprantu, apie kokius dokumentus kalbi. Siaip tai parasus ir
      asmens tapatybe Kanadoj tvirtina tam tikru specialybiu profesionalai
      (yra kazkur internete patvirtintas sarasiukas tu profesiju, kurios
      gali ta daryti). Susirask koki daktara, buhalteri ar P. Eng. ir
      patvirtins ta parasa. Dykai.

      O gal ir ne taip supratau? Tada ignoruok atsakyma.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Nerijus Navickas
      <kenkejas@y...> wrote:
      > Sveiki,
      >
      > ar kas nors tvirtinosi parashus ne per seniausiai Otavoje? Grybas
      > kazkox, jie visishkai nusieme atsakomybe nuo parashu patvirtinimo ir
      > reikalauja dokumentus siust i kazkoki legacy offisa. Tas ofisas
      priima
      > tik notaru tvirtintus dekus (kiekvienas parashas pas notara ~80$).
      Jai
      > nori sako papraschiau - atvaziuok i Otava. Achiu uz pakvietima kaip
      > sakoma, ir mano gyvenimo palengvinima...
      >
      > Tai man ir kilo klausimas ar kas nors tai dare ir ar yra kokis
      > paprastesnis budas?
      >
      > Ir antras klausimas: kokis tolkas ish Toronto lietuviu namu ir pono
      > Lapo jai net parasho patvirtinimas ten negalioja.
      >
      > ~nn

      > New and Improved Yahoo! Mail - Send 10MB messages!
      > http://promotions.yahoo.com/new_mail
    • Linas Dadurkevicius
      Message 2 of 5 , Jul 7, 2004
        Mes tvirtinomes dokumentus Otavoje mazdaug pries
        metus, t,y. kai po pokalbio su p.Lapu likome juo
        nepatenkinti. Notariskai patvirtinti Toronte gali
        Pacevicius. Jo firma yra Dundas st.W. rytineje puseje
        nuo Kiplingo. Lis yra lietuviu kilmes. O mokestis pas
        ji lyg ir dabar yra islikes 50 baksu. O Otavoje
        Paceviciaus parasa patvirtins ambasadorius uz 8
        baksus. Kai tuo tarpu Lapas uz ta pacia paslauga
        imdavo 15 baksu. Paceviciaus firma vadinasi "Pace law
        firm".
        Taigi sekmes dokumentu tvarkyme.

        http://promotions.yahoo.com/new_mail
      • Nerijus Navickas
        Message 3 of 5 , Jul 7, 2004
          Taip, Kanados istaigom to uztenka, bet ne Lietuvos.

          Lietuvos ambasadai tai netinka, nes Lietuva Policine valstybe... Reikia
          notaro patvirtinta dokumeta siust i legacy canada, kad jie dar
          patvirtintu notaro legaluma. Ar neissiknisinejimas ish lietuvos
          piliechhiu?

          Message 4 of 5 , Jul 7, 2004
            Nu taip, idomu kam tas Lapas reikalingas, jai net parasho negali
            patvirtint. Tipo nepatikimas ar kaip ten? Che, turetu seniokas
            susirupinti del savo garbes. 'Garbes konsulas' tai tas pac
            'draugovinikas' ar kaip tai suprast?

            ~nn