naujas: www.langas.net/kanada

  • Sigitas Jakucionis
    Message 1 of 2 , Jan 29, 2003
      Sveiki, mums sukure langas.net/kanada skyreli ir ten kiek parusiaves
      sudejau musu pasnekesiu informacija.

      Siuskit man papildymus, patikslinimus etc.

      Apsilankykit: http://www.langas.net/kanada

      Sigis
    • Mindaugas Navickas
      Message 2 of 2 , Jan 29, 2003
        Sveikinu, Sigitai! Is ties neblogai sukoncentruota informacija.

        Beje, noriu priminti kad siek tiek atnaujintas ir Santakos puslapis:
        www.santaka.ca <http://www.santaka.ca/>
        Gal bus kai kam idomu - Toronte yra isikurusi nauja tarnyba padeti
        naujai atvykstantiems lietuviams imigrantams. Ja remia Kanados valdzia
        ir Kanados Lietuviu bendruomene. Visos paslaugos nemokamos (nebent
        nukreipiama i ten, kur jau reikia moketi :-) ). Placiau apie tai rasite
        Santakos puslapyje.

        Mindaugas