Re: malinkinas

  • shkvalas
    Message 1 of 39 , Jul 1 2:20 AM
      Ja ja, vuarever.
      Bet kaip chia taip ishejo, kad zhmogus linkejes kitam zhmogui
      nusilauzht n-taji karta kojas jokiu pastabu nesulauke, o va man savo
      patarimu\pastabu nepagailejai? Ish kur chia toks jaudinantis
      rupestis, a? Gal busi mano sese kokia nezhinoma?

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Nerijus Navickas

    • Sigitas Jakucionis
      Message 39 of 39 , Jul 21 6:50 AM
        man regis esmine detale yra ta, kad Kanada reikalauja siaip keliu metu
        darbo stazo, o australai duoda tasku uz staza isdirbta pagal
        issilavinima. Nebent pasikeite per paskutinius metus.