Re: [LitCanada] PR korteles

  • besiblaskantis
    Message 1 of 6 , Jun 21, 2004
      --- audriusb@... wrote:
      > o PR su nuotrauka uzhtruko. Gal koki
      > menesi. Tikrai ne ilgiau.
      Tai tavo atvejas visai kitas. Neriju domina, kiek
      uztrunka korteles pasidarymas, kai jau kelis metus esi
      Kanadoje, o ne naujai atvyksti. Pernai man tai uztruko
      virs puses metu. Bet jei Kasciui padare per 3 men, tai
      atrodo procesas susireguliavo ir atslugo tas
      antpludis, kuris pernai buvo.

      http://promotions.yahoo.com/new_mail
    • gytinas
      Message 2 of 6 , Jul 7, 2004
        Man uztruko 3 savaites, dariausi Toronte.

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Nerijus Navickas
        <kenkejas@y...> wrote:
        > Sveiki,
        >
        > gal kas neseniai daresi PR (Perminent Resident) korteles?
        > Chia draugam ishkilo klausimas: kiek laiko uzima visas procesas.
        Butu