RE: [LitCanada] Re: Virusas shioje grupeje

  • Sauli V
    Message 1 of 13 , Apr 5, 2004
      Shtai keletas emailu ish kuriu virusais uzhkresti laishkai atsieit
      atejo:

      valdar.liive@...
      aras_bi@...
      eni_beni@...
      cyamamot@...
      ilcadmin@...
      abuse@...
      sikiwong@...
      nah22@...
      evelyn7600@...
      gh@...
      kupryslaw@...

      Kas turit shiuos emailus savo outlook adresu knygelej?

      S.

    • jazzyak47
      Message 2 of 13 , Apr 5, 2004
        As naudoju Kaspersky, jokiu problemu, viska pagauna kas
        nereikalingo ir pasiulo ismest. Su update irgi jokiu problemu. O ka
        nors is anti spyware ( tipo spywareblaster, spybot) naudoji?
      • Sauli V
        Message 3 of 13 , Apr 5, 2004
          Dar 2 emailai su virusais:

          standards@... (Law Society of British Columbia)
          judyklchan@...

          Pas ka shitie emailai Outlook ar Outlook Express dezhej?
          Atsiliepkit o tai lupsim su shlapia zhuvim :-)

          As naudoju Kaspersky, jokiu problemu, viska pagauna kas
          nereikalingo ir pasiulo ismest. Su update irgi jokiu problemu. O ka
          nors is anti spyware ( tipo spywareblaster, spybot) naudoji?

          Copyright (c) 2002-2003 grupe Lietuviai Kanadoje.
          Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti
          sia informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

          _____

          ibe>

          * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
          Service <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

        • Nerijus Navickas
          Message 4 of 13 , Apr 6, 2004
            Sheip ash ant primus kabu. Naudojau personal firewall atiGuard. Nieko
            daikchiukas, zemam lygyje perima tinklo ploshte. Tai logai nuo hackeriu
            'springdavo'. Paskui nusipirkau kazkoki hardwarini firewall + router +
            ... Kaip ranka nujame.

            Antivirus: kaspersky (visai nieko, bet GUI lievas)
            Antispy: lavasoft, spybot

          • kastis
            Message 5 of 13 , Apr 6, 2004
              > Pas ka shitie emailai Outlook ar Outlook Express dezhej?
              > Atsiliepkit o tai lupsim su shlapia zhuvim :-)

              o jei nera normalios apsaugos, tai outlook'o isvis geriau nenaudoti.