IELTS

  • Sigitas Jakucionis
    Message 1 of 7 , May 13, 2002

      ar kas laikete IELTS egzamina (anglu kalbos lygiui nustatyti) pries
      paduodami popierius? Idomu kaip virsta IELTS taskai i emigracijos
      taskus/anglu kalbos mokejimo lygi.

      Einu sia savaite laikyti IELTS egzamino uztat man tas idomu.

      Sigis
    • RICHARD from Lithuanian
      Message 2 of 7 , Dec 20, 2002
        Labas ,

        1. Gal kas galite paskyti apie IELTS produkta kuri galima isigyte internete. Idomu ar ten esanti medziaga yra tik kaip anglu mokamsis modulis panasus i egzamina ar atitinkantis pilnai egzamino eiga ir pan ?

        2. Gal kas lietuvoje esantis galvojate pirkti galetume susikoperuoti . :)

        Iki.

        Message 3 of 7 , Dec 21, 2002
          Sveikas,

          Duok linka i ta produkta, paskaitysim pazhiuresim kokia ish jo nauda.
          Kazhkur buvau mates pavyzdy IELTIS egzo uzhduochiu.
          Vien zho duok info o susikoperuot butu galima, jei bus verta. Shiaip
          ash planuoju laikyt pavasary ta egza.

          Iki

        • shkvalas <vrimantas@one.lt>
          Message 4 of 7 , Dec 21, 2002

            Message 5 of 7 , Dec 23, 2002
              Labas,

              Va tas linkas http://www.ielts.org/index.htm cia vikas apie IELTS. O cia http://www.ielts.org/pdf/ielts_practicematerials.pdf tu varijantu labai daug. As tai siuo metu apie si http://www.insearch.edu.au/live/wms/me.get?site.home&FFFF568 svarstau. Seip savo kordinates duok paplepesime per telefona, zinoma jei lietuvoje esi :)

              Iki

              Message 6 of 7 , Jan 2, 2003
                Halo,

                Ar ash ten ka nors ne taip supratau, ar kaip ten yra, bet ash ten
                radau parashyta:
                Place: Level 3, Prince Centre, 8 Quay Street, Haymarket

                Taigi chia ne Lietuvoj, tai kaip tu nori tuos kursus lankyt? Ar
                kazhkas panashaus ir Lietuvoj buna? Anyways ten kaina manau didoka, o
                ir shiaip abejoju ar verta tiek pinigu ishleist ant kursu. Nes vis
                tiek tau atidare kiausho neprikres zhiniu, net ir uzh tiek babkiu.
                Man problemu shiek tiek tik gramatika (t.y. laikai) gali sudaryt, o
                ta ash galiu ir pats nusipirkes knyga pasimokint/pasikartot.
                Nezhinau, man, ar verta...

                Rimantas

              • ricardasles <ricardasles@yahoo.com>
                Message 7 of 7 , Jan 7, 2003
> [...]
                  > Man problemu shiek tiek tik gramatika (t.y. laikai) gali sudaryt, o
                  > ta ash galiu ir pats nusipirkes knyga pasimokint/pasikartot.

                  Labas Su Naujeis ,

                  > Ar ash ten ka nors ne taip supratau, ar kaip ten yra, bet ash ten
                  > radau parashyta:
                  > Place: Level 3, Prince Centre, 8 Quay Street, Haymarket

                  Taip ten dar yra "Prepare for IELTS - Books and Tapes" moduliai
                  IELTS egzaminui pasiruosti.

                  Hmm sakai
                  > Nes vis tiek tau atidare kiausho neprikres zhiniu
                  taip neprikres bet studijuoti per daug laiko neturiu todel
                  ir ieskau paruosiamosios medziagos. Nes is patirties zinau jei turi
                  tiksla ir priemones tam tikslui pasiekti tai labai daug laiko
                  sutaupai. PVZ: 7 men (zubrinau knygas, praktinius darbus daraiu
                  viskas OK ) o IT sertifikatui 10 balu pritruko o dar pirmas kartas.
                  :( . Siuo metu per menesi galiu ramiai tokiam egzaminui pasiruosti
                  ir kaip raso medziagos platyntojai teigia 98,99% kad viskas Ok. :)
                  Iki