RE: [LitCanada] minivenai

  • Laimis Laimis
    Message 1 of 72 , Feb 1, 2004
      Pala pala ar tu dar su Volvo vazinejo sakyk dar juodos
      spalvos...?

      http://autos.msn.com/home/reliability_ratings.aspx?src=LeftNav

      http://www.kbb.com/kb/ki.dll/kw.kc.sbs?kbb.KS;854272;KS139

      <http://www.kbb.com/kb/ki.dll/kw.kc.sbs?kbb.KS;854272;KS139

      <http://www.kbb.com/kb/ki.dll/kw.kc.sbs?kbb.KS;854272;KS139&66543&492&;;

      > patirties).

      === message truncated ===

      Yahoo! SiteBuilder - Free web site building tool. Try it!
      http://webhosting.yahoo.com/ps/sb/
    • jazzyak47
      Message 72 of 72 , Mar 29, 2004
        Prisiminiau ankedota ta tema:
        Trys suomiai zvejoja ant ledo: Po pirmos dienos vienas garsiai
        istaria- Nekimba!. Antra diena kitas suomis sako:- Jo tikrai
        nekimba!. Trecia diena treciasis suomis istaria:- kas cia po velniu
        gali kibti kai jus taip triuksmaujat!