RE: [LitCanada] minivenai

  • Sauli V
    Message 1 of 72 , Jan 31, 2004
      Sauliu chia daug shiaip jau, ash vienas ish ju, ish Mississaugos
      (Toronto priemiestis).

      Web saitai kuriame lankiausi:

      www.brickboard.com
      http://www.volvospeed.com/
      http://www.volvospeed.com/maintence.htm

      Chia daugiau viskas volvoms, tau reiktu pasiieshkoti savo markes saitu.

      Message 72 of 72 , Mar 29, 2004
        Prisiminiau ankedota ta tema:
        Trys suomiai zvejoja ant ledo: Po pirmos dienos vienas garsiai
        istaria- Nekimba!. Antra diena kitas suomis sako:- Jo tikrai
        nekimba!. Trecia diena treciasis suomis istaria:- kas cia po velniu
        gali kibti kai jus taip triuksmaujat!