Re: Su sventem!

  • ieskantislaimes
    Message 1 of 8 , Dec 22, 2003
      Noriu visus Jus pasveikinti su artëjanèiom Ðv. Kalëdom ir
      Naujaisiais
      metais! Tegul Naujieji metai teatneða daug stiprybës Jûsø
      darbuose ir
      þygiuose. Sëkmës visiems!
      Linas
    • Jolanta
      Message 2 of 8 , Jan 2, 2004
        Na matyt ir man reiketu visus cia besilankancius pasveikinti su
        praejusiomis sventemis. Geru 2004 metu:)
        P.s te issipildo visi jusu norai

        Jolanta

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "ieskantislaimes"