Pirmas klausimas

  • Jurgita Stulpinaite
    Message 1 of 40 , Dec 13, 2002

      Domiuosi viskuo apie Kanada, taip pat darbais pagal specialybe. Dabar pagal inzinieres specialybe dirbu Islandijoje, bet ateytyje noreciau isbandyti savo jegas Kanadoje. Noreciau gauti informacijos is tu kuriems jau teko susidurti su vizos tvarkymo reikalais ir panasiai.

      Taigi pirmasis mano klausimas butu toks:

      Kaip geriau tvarkytis ar per "skiled worker" programa ir imigruoti i sali, ar laikinam darbui, o tik veliau(jau bunant salyje) paduoti pareiskima del imigracijos?

      Dekui is anksto

    • Sauli Varanavicius
      Message 40 of 40 , Dec 19, 2002
        Tfu, ne $408 o $708. Dekui uzh pastebejima.