Re: [LitCanada] Re: Kaltas!!!!!!!!

  • svaran5872
    Message 1 of 34 , Dec 4, 2003
      O ka Gentvilas zhino apie uzhsienio politika?

      Message 34 of 34 , Dec 9, 2003
        Zhiurint konstitucinio teismo posedi, susidare
        ispudis, kadPxo advokatai nelabai turejo uzh ko
        kabintis, apart to, ka pasake pats paxas ir seimo
        advokatas.
        Del pilietybes... Akivaizdu, kad tie zhmones, kurie
        tai dare, dare su paliepimu ish virshaus. Ir pagaliau
        kyla klausimas - kiek galima dangstyt savo subines
        saskaita tuos, kurie ta isakyma nuleido? Chia jau
        tikras absurdas. Nebent sumoketa....
        Kaip ir sakiau - gal Paxo ir nenulinchiuos, bet
        ishleis tiek apribojanchiu istatymu, kad prezidentas
        negales nueit i WC be seimo patepimo.... Tai dar viena
        blogybe ka padarys Paxius - absoliuchiai diskredituos
        prezidento institucija. Paliks be jokiu galiu. O
        vargshai zhmoneliai i kitus rinkimus eis su mintimi,
        kad prezidentas VALDO ir viska gali padaryt. Va tau ir
        susiskaldymas... SUSKALDYMAS, sakychiau....
        A.
        --- Virginia Starkiene <virginiastarkiene@...>