[LitCanada] Re: tasku skaiciavimas

  • Arturas Masalas
    Message 1 of 7 , Oct 31, 2002
      Labas,
      As ir nesakiau, kad jie isdavineja licencijas. Bet norint imigruoti,
      kaip inzinieriui, tai reikia gauti ju palaiminima (rekomendacija),
      nes jie pasako kad tavo issilavinimas ir praktine patirtis atitinka
      keliamus reikalavimus. Tai ir yra pateikiama imigracinei komisijai.
      Ta pazyma yra vienas is reikalaujamu dokumentu, kuriuos reikia
      pateikti, jei pagal imigruojama specialybe yra isteigta asociacija ir
      profesija yra licencijuojama. Tokiu atveju reikia gauti is ju
      patvirtinima, kad atitinki ju reikalavimus. Po to kai atvyksi ir
      noresi tapti licencijuotu inzinieriumi, tai jau tada reikes kreiptis
      i tos provincijos inzinieriu sajunga, kad gautum tikra licencija. Tas
      pats galioja ir kitoms licencijuojamoms specialybems.
      Tikiuosi si karta aiskiau parasiau. Bet jei kas supranta ne taip
      rasykite.
      Sekmes
      Arturas

      --- In lithuaniansincanada@y..., "Sauli Varanavicius" <sauliv@e...>
      wrote:
> [...]
      imigracijos
      > reikalavimu), tuo tarpu licenzijas ishduoda kiekvienoje
      provincijoje esanti
      > asocijacija. Pvz ontario yra PEO (Professional Engineers Ontario)
      > www.peo.on.ca
      > Chia tik jei inzhinierija praktikuosi Ontario, jei Albertoj, turesi
      gauti
      > licenzija Albertos inzhinieriu asocijacijoj ir pan. Daugelis
      tautiechiu gave
      > ta beverti popieriu ish CCPE jau laiko save uzhskaitytais,
      patvirtintais,
      > apdovanotais, pashventintais kas yra klaida...:)

      Nors