Re: Klausimai

  • Renata
    Message 1 of 7 , Nov 4, 2003
      Sveiki, Dalia,

      Is Jusu laisku nelabai aisku, kokiais Jus keliais vaziuojat, nes nei
      man, ir, manau, visiems kitiems, vaziuojantiems i Kanada, jokiu
      pirstu anspaudu nereikejo.

      Kas del sertifikato is policijos, tai priklauso, ar Jus dabar
      Lietuvoje, ar toje salyje, is kur ir turit ta sertifikata gauti.
      As emiau sertifikata is Prancuzijos, bet jau buvau sugrizusi i
      Lietuva. Tai pasiskambinau Prancuzijos ambasadai Vilniuje, isdesciau
      problema ir jie pasake, ka ir kokiu adresu siusti, t.y. prasyma
      isduoti toki sertifikata nurodant tiksla. Ir jie veliau atsiunte
      laiska su tuo sertifikatu. Kiekviena salis turi savo nustatytas
      formas, Kanada cia nei prie ko.

      Linkejimai,

      Renata