Re: [LitCanada] Laimingiausi pasaulyje zmones - kanadieciai

  • Saulius Maknickas
    Message 1 of 5 , Nov 1, 2003
      s> http://www.delfi.lt/news/daily/hot/article.php?id=3088294
      Joo... prie viso to tereikia tik pridurti komentara... kas tingi
      skaityti, copy-pastinu:

      laimis, 2003 10 31 21:01
      Nesamone kad amerikieciai yra 2-oje vietoje. Tiesiog chia amerikoje
      taip priimta kad apie save reikia shneketi arba gerai arba nieko. 99%
      zmoniu amerikoje jeigu paklausi kaip jiems sekasi, jie atsakys kad
      nuostabiai, gyvenimas nuostabus ir t.t. Jeigu pasakysi atvirschiai,
      tai zmones tai pagalvos kad tu nesveikas ir turi problemu ir tau
      reikia gydytis. O tikroveje, labai daug zmoniu chia kankina stresas ir
      depresija.
    • kastis
      Message 2 of 5 , Nov 1, 2003
        ar kanadieciai laimingi , nes gyvena kaip honduras ar gvatemala,
        ar honduras laimingas nes gyvena kaip kanada?
      • Nerijus Navickas
        Message 3 of 5 , Nov 2, 2003
          Uzlankstei linksmai Kasti,

          Filosofine ir psichologine prasme laime yra vidine busena. Zinoma
          aplinka tai itakoja ta jausma, bet sutiksit su mano nuomone, kad vienas
          laimingas ir taip, o kitas ir visko turedamas vistiek nepatenkintas.
          Kad amerikos puseje zmones kalba apie viska tik OK, ir visishkai save
          apgaudinedami tai jau seniai isitikinau. Pabandyk kokiam kanadoliui
          uzduot klausima apie kazka giliau nei paskutine 'draugu' serija ar
          chokejaus varzybas. Daugeliui uztenka standartines laimes chia: houzas
          + tv + bapkes. Ir nedrysk ka nors giliau kapstyt... Matau chia vietiniu
          poru santykius. Pyksta vienas ant kito, nekenchia, diorginas. O kai
          paklausi ko taip diorginiesi, atsakymas 'juk viskas ok'. Vaizdas
          apsiverchia kai alus ar sheip kokia salyga nupleshia bent dali tu
          kaukiu ir pamatai kad nera jie tokie laimingi kaip dedas. Bet
          pagalvokim ar ish tiesu tai blogai? Ar tas igimtas lietuviskas
          nihilizmas ir savinaikos/savigriauzos procesas nera musu pachiu
          evoliucijos stabdis? Kai vis stovinuojama prie to kas blogai, visai
          neziurint i ateiti. Viduje giliai kazkur jauchiu, kad reikia rasti
          auksini viduriuka.

          Pac patyriau, jai gyvenimas imurgde i purva - atsistojai, nusikeikei,
          apsivalei ir eini toliau. Ziurek po kurio laiko tas murgdymas patapo
          gera pamoka ateichiai. O kaip viskas atrodytu jai buchiau likes prie to
          purvo tam, kad ji pakeikchiau? Juk niekur del to nebuchiau nuejes.

          Jai gryztant prie temos, ish tiesu pastebejau, kad zmones kazkaip chia
          laimingesni. Ir spauda ir valdzia stengiasi neeskaluot neigiamu dalyku
          (nera taip kad slepia, bet tiesiog nevaro abstrakchiai 'o-jo-jooi kaip
          blogai'), ko nepasakytum apie Lietuva. Mano galva Lietuvoje gyvenama
          pagal principa 'juo kaimynui blogiau juo man geriau', o chia labiau
          'dar nebuvo taip kad niekaip nebuvo, visitiek kaip nors bus'. Ir
          keichia chia zmones specialybe 2-3 kartus per gyvenima kardinaliai,
          vien todel, kad idomiau gyvent. Kitavertus lengva jiems keist kai
          ekonomika bent 2-3 kartus geresne nei Lietuvoje.

          A ties, dar vienas niuansas. Vot visai neseniai gavau nuotrauka ish
          Lietuvos. Dangus pilkas, aplinkui pilki medziai, niurius
          daugiaaukschiai ir purvas, purvas. Prisiminiau ishgyventas depresijas
          Lietuvoje. Ishities oras ir aplinka labai veikia nuotaikas ir
          pojuchius. Tame tarpe ir laimes jautima...

          Achiu, kad perskaitet iki galo.

          ~nn

          --- kastis <kastiss@...> wrote:

          > ar kanadieciai laimingi , nes gyvena kaip honduras ar gvatemala,
          > ar honduras laimingas nes gyvena kaip kanada?

          Exclusive Video Premiere - Britney Spears
          http://launch.yahoo.com/promos/britneyspears/
        • sauliv
          Message 4 of 5 , Nov 2, 2003
            Labai puikiai parashei, nn.

            Dar nuo saves norechiau prideti, kad tie "kanadoliai" kartais turi problemu
            daugiau nei atrodo, bet jie del to taip nepergyvena, kaip kad mes
            pergyventumem. Mano pazhistamas kanadietis turi savo versla, idarbina keleta
            zhmoniu ir pats su zhmona dirba, keleta kartu buvo labai arti bankroto
            ribos, bet nieko, ishgyveno, ir i ji pazhiurejus nepasakysi kad del to ish
            proto eitu, visgi ju sheimos gerove pririshta prie verslo. Jie viska tiesiog
            prijima shaltai - gal del to kad chia gime, auge, patys pasirinko toki kelia
            ir del to manau jie jauchiasi laimingi nes daro tai kas jiems patinka.

            --- kastis <kastiss@...> wrote:

            > ar kanadieciai laimingi , nes gyvena kaip honduras ar gvatemala,
            > ar honduras laimingas nes gyvena kaip kanada?

            Exclusive Video Premiere - Britney Spears
            http://launch.yahoo.com/promos/britneyspears/

            Yahoo! Groups Sponsor

            Copyright (c) 2002-2003 grupe Lietuviai Kanadoje.
            Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti
            sia informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.