apmire grupe

  • austeja2002
    Message 1 of 10 , May 5 11:08 PM
    • artmasalas
      Message 2 of 10 , May 6 8:07 PM
        Tai ko pats nerasai kaip tau sekasi tvarkyti dokumentus. Ar radai
        mano duotuose websaituose reikalinga tau informacija? Jei turi draugu
        ar pazistamu, kurie nori emigruoti i Kanada ar gyvena Kanadoje, duok
        si adresa ir tegu prisistatineja bei apraso savo nuotykius. O jei
        turi klausimu, tai parasyk ir bandysim (pagal galimybes) bendrai tau
        ir kitiems juos atsakyti.

        Arturas
        P.S. Taip pat visiems rekomenduociau apsilankyti websaite
        www.lietuvauzsienyje.com Ten taip pat galima surasti ivairios
        informacijos apie emigracija i ivairias uzsienio salis. Ten taip pat
        yra vedami forumai apie imigracija ir pan.
      • austeja2002
        Message 3 of 10 , May 7 2:20 AM
          Dokumentu tvarkymui dar nepadaviau, nes realiai neuztenka kolkas tu
          tasku. Renku visokius popierius kurie praverstu ateiciai. dekui uz
          info. taciau kituose saituose kaip lietuva uzsienyje info gana
          senokai neatnaujinama. dar saita aplankiau http://klevolapas.s5.com
          kazkas randasi naujo.
        • sergejsh
          Message 4 of 10 , Jun 16, 2002
            --- In lithuaniansincanada@y..., "austeja2002" <austeja@c...> wrote:

            > taciau kituose saituose kaip lietuva uzsienyje info gana
            > senokai neatnaujinama.

            Labas

            Cia yra gana daznai atnaujinama informacija. Naujienos anglu kalba
            apie emigracija renkamos is Kanados laikrasciu:

            http://www.immigration.lt

            Sergej
          • sergejsh
            Message 5 of 10 , Jun 16, 2002
              patikslinimas prie ankstesnio laisko:

              atnaujinamos naujienos - http://www.immigration.lt/ru/news.htm

              Sergej
            • Sigitas Jakucionis
              Message 6 of 10 , Jun 19, 2002
                Nauja tvarka sako: kalbos mokejimas turi atitikti Canadian Language
                Benchmarks 2000, o ju testo skyriai yra tik kanadoje. Kaip suzinoti
                koki "benchmarka" atitinki?
              • Sigitas Jakucionis
                Message 7 of 10 , Jun 19, 2002
                  Gal kas rasite kaip sukonvertuoti IELTS lygi i "Canadian
                  benchmarka"?
                • artmasalas
                  Message 8 of 10 , Jun 20, 2002
                    Labas,
                    Apie Canadian Language Benchmarks 2000 gali pasiziureti websaite
                    http://www.language.ca/bench.html Taciau tu per daug jaudiniesi del
                    kalbos testo. Kiek as zinau jie ziuri kokie tavo anglu kalbos
                    pazymiai aukstosios mokyklos baigimo diplome. Ir po to kalbos zinias
                    tikrina per interviu. Be to gali jiems pateikti bet koki savo anglu
                    kalbos testu ivertinima ir jie tai priims. Jei turi islaikes TOEFL,
                    GMAT testa, tai gali siusti ir juos (kuo daugiau dokumentu nusiusi,
                    tuo tau bus geriau). Taip pat, bent JAV yra praktikuojama (taip man
                    aiskino mano patarejas dokumentu rengimo klausimais), kad Kanados
                    ambasada siuncia i Britanijos ambasada laikyti testo ir jo rezultatai
                    persiunciami i Kanados ambasada (konsulata). Taigi kuo daugiau turesi
                    dokumentu, tuo didesne tikimybe, kad interviu bus atsauktas.

                    Na tai tiek. Sekmes

                    Arturas

                    --- In lithuaniansincanada@y..., "Sigitas Jakucionis" <s@r...> wrote:
                    > Nauja tvarka sako: kalbos mokejimas turi atitikti Canadian Language
                    > Benchmarks 2000, o ju testo skyriai yra tik kanadoje. Kaip suzinoti
                    > koki "benchmarka" atitinki?
                  • Sigitas Jakucionis
                    Message 9 of 10 , Jun 21, 2002
                      naujuose dokumentuose parasyta, kad konsulatai kalbos nebetikrins
                      ir ministras paskelbs kokiu organizacijus atliekamus testus kaip
                      "koreliuoti" i canadian benchmarka. Gali buti, kad ministras dar ir
                      nepaskelbe sitos informacijos.

                    • Sigitas Jakucionis
                      Message 10 of 10 , Jul 2, 2002
                        Radau kaip IELTS paversti i "canadian language benchmarks 2000":
                        http://www.cic.gc.ca/english/skilled/qual-3-1.html