Re: [LitCanada] Re: Toronto: Interpreters Wanted

  • Besiblaskantis
    Message 1 of 13 , Sep 3, 2003
      nu man dar reiktu anglu k. ismokti, kad toki darba
      dirbti :)

      siaip skelbima laikrastyje pamaciau, gal kam idomu
      bus.

      http://sitebuilder.yahoo.com
    • kastis
      Message 2 of 13 , Sep 3, 2003
        "two work-related references"

        kitaip sakant irodyti, kad kalbejai lietuviskai kanadoje.

        itariu butu geras biznis ikurti kokia nors "International Consultant
        Agency" ir stampuot chebrai rekomendacijas apie canadian experience ,
        na ir atsakinet telefonu.