[LitCanada] Re: Kur apsistoti

  • kastis
    Message 1 of 75 , Aug 7, 2003
      > Greiciausias kelias butu gauti darbo viza, o po to jau tvarkytis PR
      bunant
      > Kanadoje.

      cia man atrodo nelietuwis su darbo viza, galetu nusviesti kas prie ko.
    • jazzyak47
      Message 75 of 75 , Apr 21, 2005
        Pazyma gali parasyti standartiskai, ''to whom it may concern'', tiks
        visiems atvejams. Beje bent jau kiek teko klausinet paskutiniu metu
        atvykusiu niekam tavo pinigai nebuvo idomus.Turbut tiek dziaugesi kad
        kazkas baltas atvaziavo kad net neklausinejo tokiu nieku:). Manes ne
        puse zodzio nepaklause kiek pinigu vezuosi galejau tureti turbut ir
        milijona ( ech gerai butu:)))) ar is vis su 100 baksu atvaziuot.
        Del skiepu vaiku issiimkit tarptautini skiepu pazymejima o jums
        nereikia nieko. Vaikui to prireiks i mokykla einant kad tam tikru
        skiepu nekartotu kuriuos jau turi. Tai tiek, gero skrydzio!