Atidaryta grupe

  • s@rl.lt
    Message 1 of 5 , Apr 15, 2002
      Sveiki, si grupe ikurta, kad butu galima patogiai pabendrauti su Kanados lietuviais. Panasi Airijos
      lietuviu konferencija buvo daug kam naudinga ir dabar jau turi daugiau kaip 60 nariu. As pats esu
      Sigitas Jakucionis, statybos mokslu daktaras, siuo metu programuoju Airijoje, bet tvarkausi
      dokumentus imigruoti i Kanada. Man idomu viskas apie Kanada.

      Sigis
    • Salviotti
      Message 2 of 5 , Apr 3, 2006
        Sveikas, Sigitai

        Gal galetum istrinti laiska rasyta 2005.07.12 (laisko Nr. 5714).
        Istrinimo motyvas-nenoriu, kad mano asmeninius duomenis gaudytu yahooo.

        Is anksto dekoju!!!

        Geros nuotaikos!!!

        Salviotti
      • besiblaskantis
        Message 3 of 5 , Apr 3, 2006
          Kasciui rasyk. Sigis jam viska perdave.

          --- Salviotti <salvijusn@...> wrote:

          > Sveikas, Sigitai
          >
          > Gal galetum istrinti laiska rasyta 2005.07.12
          > (laisko Nr. 5714).
          > Istrinimo motyvas-nenoriu, kad mano asmeninius
          > duomenis gaudytu yahooo.
          >
          > Is anksto dekoju!!!
          >
          > Geros nuotaikos!!!
          >
          > Salviotti

          http://mail.yahoo.com
        • Saulius Rackauskas
          Message 4 of 5 , Apr 4, 2006
            Labas SIGITAI,
            manau praktiska ideja, juk tik ivedei varda pavarde ir gali jau apie zmogu
            rasti informacija ka jis rase ir ka jis planuoja.
            O kitu zmoniu motyvai pasitaiko nevisuomet skaidrus.
            Tad jei imanoma as taippat prisijungciau prie tos pacios akcijos, jog ir
            mano laiskai butu pasalinti.
            Ar tai imanoma???
            Isanksto dekoju
            Su draugiskais linkejimais
            Saulius

          • kastis
            Message 5 of 5 , Apr 5, 2006
              siaip tai kiekvienas savo laiskus gali issitrinti kada tik nori.

              bet tada kokia prasme laikyti grupe, jeigu nera jokio archyvo, gal
              paprasciau savo profile paredaguoti ir pakeisti varda.

              kastis