RE: [LitCanada] File - Subscription

  • Tadas Vizbaras
    Message 1 of 5 , Sep 30, 2002
      As nesakau, kad pirmus metus zmones butinai gyvena be darbo.
      Mano patarimas buvo tureti pinigu isgyventi pirmus metus, jeigu darbo
      nepavyks susirasti.

      Zmones daznai atvaziuoja be reikiamos patirties. Daznas Lietuviskas
      programeris - moka
      viska nuo tinklu administravimo iki duomenu baziu back-up darymo ir Java
      Server Pages
      kurimo. Cia reikalinga kiek siauresne specializacija: sakykim, ka turi
      tureti
      Java front-end developer resume, pagrindiniai koziriai butu:

      1. 5 metai Java patirties (3-4 irgi praeitu, bet priklauso nuo pozicijos
      i kuria pretenduoji)
      2. Sun Java sertifikatai (nera super svarbu, bet padetu)
      3. Gilios J2EE architekturos zinios (butinai!!)
      4. Servletai, JSP, HTML, XML, (kiti butazodziai eina cia...)
      5. Zinau MVC architektura, esu dirbes ir naudojes prie tokiu projektu
      (isvardinti projektus cia...)
      6. Esu naudojes priemones is Jakarta project, kaip pvz. sakykim naudojau
      Struts framework
      7. Testavau su JUnit
      8. Esu truputi dirbes su EJB
      9. Dirbau su tokiom tai duombazem (pavardinti cia...)
      10. Kaip priemones naudojau... JBuilder arba IBM WebSphere Developer
      v4.03.

      Sitas sarasas tik kaip pvz. ka reiktu tureti savo resume, kad ji ne is
      karto
      atsidurtu siuksliu dezej, jeigu ieskai Java front end developer darbo.

      Priklauso nuo Kanados kompanijos i kuria darbinsiesi. Jeigu bus labai
      labai maza, tai gali
      tekti ir tinklus paadministruoti, bet kompanijos linkusios samdyti
      zmones, tam tikriems
      konkretiems darbams, o ne buti "sveicariskais peiliais" ir daryti viska.

      Tadas