Re: [LitCanada] kas buvote interviu Vilniuje?

  • Dekster
    Message 1 of 7 , Sep 16, 2002
      labas Scuba,

      Na kaip praejo interviu? gal galetum pasidalinti ispudziais?

      Dekster

      Message 2 of 7 , Sep 16, 2002
        --- In lithuaniansincanada@y..., "Dekster" <vinik@t...> wrote:

        Labas Deksteri,

        Viskas gerai, praejau, bet dar nesuvokiu, kad turiu dokumentus
        medicininei komisijai. Galvojau, kad bus baisiau, bet vyrukas buvo
        normalus ir nesikabinejo. Buvau pasiruosusi ilgas litanijas apie savo
        darba, ketinimus ieskoti darbo Kanadoje ir t.t. Daugiausiai
        klausinejo, kodel isvykstu is Lietuvos, juk kaip mano popieriai rodo
        esu pasiturinti lietuvë, ka ten veiksiu Kanadoje. As jam paisciau
        apie ekonomine situacija, nedidelius atlyginimus. Jis pasakë, kad
        mano labai geras issilavinimas (chi, chi, chi - esu humanitare),
        didele darbo patirtis ir galiu vaziuoti á Kanada. Is pradziu su vyru
        nepatikejome, bet jis patikslino, kad jei neturime klausimu, galime
        eiti ir iteike aplanka su dokumentais del sveikatos patikrinimo. Man
        susidare ispudis, kad jis daug anksciau nei mes pasirodeme kabinete
        nusprende mus praleisti. Beje, nors as buvau principal applicant,
        daug kalbeti teko ir mano vyrui. Tavo antra puse negali tyleti lyg
        zuvis ir linkcioti galva.

        Scuba

        labas Scuba,

        > Na kaip praejo interviu? gal galetum pasidalinti ispudziais?
        >
        > Dekster

      • Dekster
        Message 3 of 7 , Sep 17, 2002
          Aciu Scuba, uz informacija ir sveikinam su pirmu praeitu etapu!!! :-)
          Tikiuosi kad su medkomisija nebus problemu ir greitai jau turesit vizas. I
          koki miesta vaziuosit? Kokia profesija zadi isisavinti Kanadoje? Turbut su
          humanitariniu profiliu ne taip paprasta darbo susirasti? Beje ka apie tai
          sakei per interviu? Ar turejai kokiu nors laisku is potencialiu darbdaviu
          (tipo "gal ir priimtumem, bet kreipkites kai jau busit Kanadoje")?

          Dekster

          Message 4 of 7 , Sep 17, 2002

            Tai nebesuprantu jau: kaip chia yra kad interview buvo Vilniuj o ne
            Varshuvoj? Gal jau perkele i Vilniu doku tvarkyma ir ash chia
            prazhiopsojau tokia naujiena. Ar dokai vis dar pagrinde tvarkomi
            Varshuvoj, bet interview pravedamas Vilniuj?
            Taip pat Scuba butu idomu suzhinoti, kiek laiko tau uzhtruko
            dokumentu tvarkymas? Kur siuntei dokus, gal i Londona, o paskui buvo
            pervesta.
            Dekui uzh info.

            su pagarba,
            Rimantas