Re: Prie alaus bokalo (CAN - IE/UK)

  • Arturas Masalas
    Message 1 of 4 , Sep 12, 2002
      Labas,
      Kituose forumuose esu minejes, kad uzsienyje svarbiausia yra
      legalumas ir kalba. Turint siuos du dalykus galima pasiekti nemazai.
      Jei neturi bent vieno is ju tai jau yra prasciau. Tuo Kanada ir
      gerai, kad gali imigruoti legalus ir reikalauja, kad moketum kalba.
      Taciau kas liecia mokslus ir darbo patirti, tai Kanada siek tiek
      skiriasi nuo JAV, nes Kanadoje daznai reikalaujama Kanados darbo
      patirties ir moklsu baigimo taip pat. Todel emigravus daznai tenka ir
      siek tiek pasitobulinti profesiskai. Apie tai gali siek tiek
      pasiskaityti ir http://www.santaka.ca Ten yra pateiktos visiskai
      skirtingos dvieju lietuviu patirties istorijos.
      Be abejo didziausi Kanados privalumai pries kitas salis yra nemokama
      (salyginai) medicina ir svietimas. Na o kas liecia trukumus, tai ju
      isvengimas priklauso nuo kiekvieno individo sugebejimu.
      Na tai sekmes tvarkantis popierius.
      Arturas