Re: [LitCanada] Labas

  • artmasalas
    Message 1 of 12 , Sep 2, 2002
      Labas,
      Kiek suprantu passiskaites Kanados oficialu imigracijos websaita, tai
      nebutina tureti testu rezultatus ir galima alternatyva, t.t. turi
      pateikti irodymus, kad moki kalba:

      Language ability documentation

      If you are claiming language skills on your application, you must
      provide conclusive proof of your language skills. You must choose one
      of two options to do this. You can:

      1.Take an official language test by an approved organization; or
      2. Provide other written documentation that supports your claim.

      Sakykim mano atveju, tai as praktiskai negaliu islaikyti nei vieno is
      aprovintu testu (IELTS ir Canadientisko), nes randuosi JAV (Chicago)
      ir kaip nekeista IELTS testa gali laikyti tik 3 ofisuose, kurie
      randasi vakarineje valstybes pakranteje (California ir t.t.). Todel
      planuoju IELTS testa laikyti, kai grisiu i LT metu gale. Pradziai
      islaikiau TOEFL testa (gavau 240 tasku is 300 galimu) ir ruosiuosi
      rasyti paaiskinamaji rasta, kad moku ir naudoju anglu kalba
      kasdieniniame darbe. Taigi kol kas pradziai siusiu juos. Jei kas
      esate rases toki rasta, gal turite kokiu patarimu.

      Tiesa buvau parases i ambasada del TOEFL rezultatu pervertimo i
      Canadian Benchmarks, tai jie atsake, kad kol kas neturi metodikos tai
      padaryti.
      Iki
      Arturas

    • Dekster
      Message 2 of 12 , Sep 3, 2002
        Arturai, as tai puikiai suprantu, kad tau nera lengva issilaikyti IELTS
        gyvenant kitoj pusej amerikos (manes irgi visai netraukia vaziuoti net per
        lietuva laikyti to testo), bet kazin ar kanados imigracijai tai rupi...
        O be to ten yra pastaba, kuri man labai nepatinka:

        Note:
        CIC officers will not assess your language skills at any interview.
        CIC will not consider any language test other than one from organizations
        approved by CIC.

        Praktiskai jie turi pasilike sau teise atmesti bet kokius TOEFL ar kitus
        nepatvirtintus testus, netgi jei tu parasysi paaiskinamaji rasta.
        Kita vertus TOEFL nera pilnavertis testas, nes ten netikrinama "speaking
        ability" ir uz ta jie ramia sazine gali rasyti 0 balu... Pagal ankstesnes
        taisykles kiekvienam buvo palikta teise "pasitaisyti" balus per interviu,
        bet manau kad pagal nauja tvarka interviu bus reikalingas tiktai patikrinti
        dokumentu originalus...

        TOEFL pavertimo i IELTS lenteles buna universitetu puslapiuose. Ten mazdaug
        6.0=550, 6.5=580 ir panasiai. Atsimenu kad ziurejau zmonos rezultatus (643),
        tai buvo tikrai virs 7.0 IELTS, bet velgi be "speaking" :-(

        Dekster

> [...]
        > > >

        > Copyright (c) 2002 grupe Lietuviai Kanadoje.
        > Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti
        sia informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

      • Dekster
        Message 3 of 12 , Sep 3, 2002
          radau:

          TOEFL (computer based) TOEFL (paper-based) IELTS
          173 500 5.0
          177-190 503-520 5.5
          193-207 523-540 6.0
          210-230 543-570 6.5
          233-250 573-600 7.0
          253+ 603+ 7.5+

          Dekster
        • artmasalas
          Message 4 of 12 , Sep 3, 2002
            Labas,
            Jei gali duok linka
            Is anksto dekoju.
> [...]

            > radau:
            >
            > TOEFL (computer based) TOEFL (paper-based) IELTS

          • Dekster
            Message 5 of 12 , Sep 3, 2002
              Kaip sakiau tos lenteles publikuojamos universitetu puslpiuose. Jos gali ir
              skirtis skirtinguose uneveruose, bet bendra tendencija vis tiek matyti.

              http://www.vpundergraduate.iastate.edu/advising/Apr02/examination.html

              Dekster