Re: [LitCanada] uzklausimas del imigracijos

  • Birute
    Message 1 of 20 , May 8 6:27 AM
      Labas, Ramune
      Firma, per kuria zadi tvarkytis dokumentus, man yra pazistama. Ir kaip cia dabar korektiskiau pasakius... Vienas dalykas, ka as supratau per visa ta laika ir pasiskaiciusi sios grupes laiskus - nieks geriau tavo laimes nenukals uz tave pacia... Musu seimos patirtis butu tokia - 2000 per CHANCE atstovus Lietuvoje pradejom ziureti musu galimybes emigruoti. Tikrai nezinau visu povandeniniu sroviu, bet taip jau nutiko, kad pries metus CHANCE su savo atstovais susipyko, apie tai buvo straipsnis 2002 liepos 26 d. RESPUBLIKOJE. Kai tik po kurio laiko suvedem galus su galais ir issiaiskinom, kad mineti atstovai sukciavo, teko konsultuotis ir pas teisininkus. Visi vienu balsu tvirtino, kad yra pazeidimu ir is CHANCE puses (kiek aiskino, turejo buti ir kita sutarties forma, ir, matyt, buvo bandyta isvengti mokesciu). Bendravimas su paciais CHANCE vadovais buvo tokio stiliaus - jie pareiske apgailestavima, kad taip atsitiko, mes isreiskem nora toliau su jais bendradarbiauti ir patiksl
      inom duomenis. Kelis kartus rasiau laiskus klausdama, kokie turetu buti tolesni musu veiksmai - kol kas nieko konkretaus jie man nepasiule ir netgi neatsake, ar isvis gali testi tolimesni bendradarbiavima su mumis. Zinoma, musu seimos situacija yra kebloka tasku prasme - esam ant paties paties "smaigaliuko", tai gal todel darbas su mumis mandagiai atidedamas duodant suprasti, kad situacija beviltiska ir ner ko svajoti. Todel ginkdie nieko nenoriu kategoriskai sakyti, tvirtinti ar siulyti. Dar kita medalio puse. Teko bendrauti ir su tu nelabai saziningu atstuvu advokatu. Jis man pasake, kad yra aiskinamasi, kiek yra CHANCE kaltes visoj sitoj kosej. Kaip sako VL, kas galetu paneigti galimybe, kad... Dar karta - nuosirdus patarimas - gerai pagalvok. Duokdie, kad jie graziai sutvarkytu dokumentus, tuo apsaugodami nuo bereikalingu rupesciu. Bet tu atidziai pasiskaitinek, kas cia kalbama, ir tu patarimu tikrai turetu pakakti, juo labiau, kad jie labai geranoriski ir naudingi. Zodz
      iu - Jusu teise rinktis - is pat pradziu pajausti viska savo kailiu ar sulaukti (neduokdie nelinkiu) dienos, kai kokia nors naujiena bumpteli tiesiai is giedro dangaus. Na, jei daugiau siuo klausimu noresi - rasyk i privatu - Birute
      <--------------------===========================-------------------->
      Meiles zinutes sirdies damai ar riteriui: siusk MEILE numeriu 1325.
      Jei siunti draugui, po zodzio MEILE nurodyk jo mob. telefono numeri.
      Zinutes kaina 1 Lt. http://sms.delfi.lt/
    • Ramune Kaptainiene
      Message 2 of 20 , May 8 7:37 AM
        Sveika, Birute,

        Aciu uz naudinga informacija pamastymui.
        Zinai, kiek supratau Jus tvarketes per Lietuva, as susiradau ju bustine
        Kanadoje, Toronte. Musu seimai irgi pasikartojo panasi situacija, jie mums
        atsiunte anketas, mes jas uzpildeme ir pasirode, kad surinkome 74 taskus is
        minimaliai reikalingu 75 tasku. Is pasiule savo paslaugas uz atitinkamus
        mokescius, is pradziu 200 CAD po to likusius 2000 USD. Ar Jums buvo panasi
        situacija ir buvo siulomos panasios apmokejimo salygos?

        Malonu butu sulaukti zinutes
        Iki
        Ramune

> [...]
        >Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia
        >informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

        Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
        http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963
      • Ray
        Message 3 of 20 , May 8 8:50 AM
          Na negi sunku tau paciai is oficialaus Kanados CIC puslapio
          susiskaiciuoti taskus.
          Deksteris ankstesniuose postinguose yra idejes tikslu linka kur tas
          kalkuliatorius yra.
          Va tada ir suprasi ar tie 74 taskai nera tiesiog akiu dumimas, kad gauti
          tavo pinigus.
          Jei nezinosi uz kuri nors punkta kaip taskus priskirti paklausk cia ir
          publika tuojau parasys.

          Cituoju Deksterio zinute, tikiuosi jis nesupyks del autoriniu teisiu :)))) :

          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
          Dabar patarciau visu pirma idemiai perskaityti oficialia informacija apie
          imigrcija i Kanada: http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/index.html ,
          ir pasiskaiciuoti taskus:
          http://www.cic.gc.ca/english/skilled/assess/index.html
          Jeigu surenkate reikiama tasku skaiciu, tai bandykite patys siusti
          dokumentus (jeigu jie jau surinkti, kaip kad rasete) i Varsuva, jeigu nedaug
          truksta tai bandykite mokytis prancuzu (anglu) kalba, o jeigu matote kad
          nera jokiu sansu surinkti pakankamo balu skaiciaus, tai jokie "konsultantai"
          jums nepades. Siaip kiek teko girdeti, normalios (Kanadietiskos) imigracines
          kontoros net nepriima jusu dokumentu jei jums truksta balu ir jie mato kad
          jus nepraeisite. Kaip dirba lietuviski "konsultantai" jus jau patys
          zinote...:-(

          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

          Taigi pabandyk susiskaiciuot taskus PATI !!!
          Sekmes

          Ray

        • Nerijus Navickas
          Message 4 of 20 , May 8 10:04 AM
            SUKCHIAI! Veltui bapkes ishmesi...

            --- ramunel77 <ramunel@...> wrote:
            > Sveiki,
            >
            > Gal kas galetu suteikti informacijos apie companija
            > "Chance Group of
            > Companies", kuri yra AICC (Association of
            > Immigration Counsel of
            > Canda" nare (bent taip jau skelbiasi), kontaktinis
            > asmuo Julia
            > Brodyansky? Si kompanija padeda tvarkyti popierius
            > del imigravimo i
            > Kanada. Gal kas zinote ar galima sia kompanija
            > pasitiketi? Gal kas
            > turejote reikalu su sia kompanija.
            >
            > Buciau dekinga uz suteikta informacija.
            > Ramune

            The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.
            http://search.yahoo.com
          • Ramune Kaptainiene
            Message 5 of 20 , May 9 5:19 AM
              Sveikas, Nerijau,

              Aciu tau uz atsakyma. Tik norejau pasiteirauti ar paciam teko susidurti su
              sia kompanija ar tik is nuogirdu.
              Ar zinai, kam teko laime paciam susitvarkyti dokumentus be jokiu
              kompaniju-tarpininkiu? As kie girdejau tai per advokatus kaskokius
              susitvarke.

              Aciu uz patarimus
              Ramune

> [...]
              >Date: Thu, 8 May 2003 10:04:07 -0700 (PDT)
              >
              >SUKCHIAI! Veltui bapkes ishmesi...

              >The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.

              MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.
            • Ray
              Message 6 of 20 , May 9 5:54 AM
                Labas, Ramune.
                Taip tikrai pazistu zmoniu, kurie patys viska nuo pradziu iki galo
                SEKMINGAI viska
                susitvarke. Ir tarp kitko, buvo gan sunkus variantas.

                As turiu kiek kitokios patirties. Pradejo tvarkyti aferistai-advokatai,
                taciau paskui,
                paciam reikejo viska uzbaigti, istaisyti klaidas ir perdaryti....

                Ray

              • Nerijus Navickas
                Message 7 of 20 , May 9 7:34 AM
                  Vienzo jai tarpinikai, tai sukchiai.
                  Vienareikshmishkai. Esu buves gal pas 3 ar 4. Bicki
                  zinau NLP, tai zinau kada zmogus meluoja (tiksliau
                  galvoju kad zinau :) ). Visi jie meluoja juodai. Buria
                  kokie svarbus ir kaip bus blogai jai pac pildysi. Tai
                  totalus melas.

                  Kanadoje lygiai tas pac su mokeschiais kuriuos reikia
                  issiust pachiam. Buvau nuejes pas buhalteri pirma
                  karta, tai nulupo bapkiu ir pribure kaip gali liudnai
                  baigtis jai pac pildysiu. Shiais metais, padedamas
                  draugo, pac susipildziau. Ir viskas OK 100%...

                  Man teko vartyti pavyzdi kaip tie tarpininkai uzpildo
                  dekus. Ash 3 klaseje geriau rashiau....

                  Ishvada: nusitempk formas ir pati uzsipildyk, ko
                  nezinai - klausk chia. Jai kas nors bus ne taip
                  formose ar truks, tai dazniausiai atsiunchia
                  popiereli, mol atsiusk ta ir ana. Tokius poperelius
                  gauna ir tarpinikai bet dazniausiai korektishkai apie
                  tai nutyli. Esu girdejes varijantu kad per interview
                  paprashe (ir ne vieno!) pataisyt dekus. Tipo norejo
                  paziuret ar bent kiek gaudosi tuose popieriuose...
                  Taip kad savo galva galvok.

                  ~nn

                • Mindaugas Navickas
                  Message 8 of 20 , May 9 10:42 AM
                    Nebuciau toks kategoriskas.
                    1. Kartais zmones tvarkosi per tarpininkus, nes neturi patys laiko to
                    tvarkytis. Pazistu viena verslininka kuris taip susitvarke ir visai nekeike tu
                    tarpininku.
                    2. Yra didelis skirtumas (ne tik kainos :-) ) tarp tarpininku, kurie dirba
                    Lietuvoje ir Imigracijos advokatu, kurie beige juridinius mokslus ir
                    specializuojasi Kanados imigracijoje. I tokius paprastai kreipiasi zmones,
                    kurie nori legalizuotis jau budami Kanadoje (bet is principo, galima ir is
                    Lietuvos), praso refugee statuso, susituokia (is meiles ar uz pinigus) ir nori
                    legalizuotis. Visokiu keliu yra... Bet cia irgi yra geru (bet brangiu) ir blogu
                    advokatu...

                    Bet bandyti paciam tikrai verta. Jei tik matysi, kad nieko neiseina (ar truksta
                    ziniu) - tuomet gali ieskoti pagalbos.

                    As imigravau be tarpininku pagalbos ir nemanau kad tos pagalbos man reikejo.

                    Mindaugas

                    --- Nerijus Navickas <kenkejas@...> wrote: > Vienzo jai tarpinikai, tai

                    Post your free ad now! http://personals.yahoo.ca
                  • Besiblaskantis
                    Message 9 of 20 , May 9 9:15 PM
                      > 1. Kartais zmones tvarkosi per tarpininkus, nes
                      > neturi patys laiko to
                      > tvarkytis.
                      o kuo tie tarpininkai sutaupo ta laika ?
                      is policijos, is banku pazymas uz tave paims ?
                      Savo visus duomenis vistiek jiems turesi visus
                      surasyti. Dokumentu vertimus pasidaryti tikrai laiko
                      daug neuzima. Nematau kuo tie tarpininkai tau labai
                      laiko sutaupys ar pades, jei truks tu tasku, nebent
                      neturi kur pinigu deti...

                      Vakar kaip tik laikrasti buvo straipsnis apie
                      tarpininkus:
                      <http://www.globeandmail.ca/servlet/ArticleNews/TPStory/LAC/20030508/UIMMIEC//?query=immigration>

                      The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.
                      http://search.yahoo.com
                    • Solveiga
                      Message 10 of 20 , May 10 8:29 AM
                        Wow pirma karta pamaciau lietuvishka laida kanadoje per Omni1!!! taip keista. beje ten kalbejo Mindaugas Navickas, tai ar cia musishkis?!

                        zodziu smagu , kad galu gale ir lietuviaciams skirta valandele TV.

                        Message 11 of 20 , May 10 9:58 PM
                          > Wow pirma karta pamaciau lietuvishka laida kanadoje
                          > per Omni1!!!
                          cia kada rode ?

                          Message 12 of 20 , May 11 6:57 AM
                            Laida Toli-Arti jau senokai rodoma per OMNI1 televizija - Sekmadieniais
                            11 valanda ryte. Man rodos, tos pacios laidos jau "sukamos" trecia
                            karta. O ir tema, kuria tuomet (praeita vasara) diskutavome, jau siek
                            tiek pasenus.

                            Girdejau kad kuriamas naujas laidu ciklas.

                            Zemai lenkiu galva laidos kurejams - R.Laurinaviciui (jis yra taip pat
                            ir www.dumai.ca <http://www.dumai.ca/> redaktorius)& Co. O jei kam ir
                            nepatinka sios laidos (girdejau ir tokiu atsiliepimu), tai siulyciau but
                            atlaidesniems - zmones tai daro is entuziazmo.
                            Tik viena pastabele - latviskos, estiskos, rusiskos laidos turi savo
                            tautinio verslo reklamu (saliu nuoma, remontas,...). O lietuviskos
                            laidos eina su bendra reklama. Negi nera lietuvisko verslo norincio
                            reklamuotis? (retorinis klausimas :-) )

                            Mindaugas

                            Wow pirma karta pamaciau lietuvishka laida kanadoje per Omni1!!! taip
                            keista. beje ten kalbejo Mindaugas Navickas, tai ar cia musishkis?!

                            zodziu smagu , kad galu gale ir lietuviaciams skirta valandele TV.

                          • kastisss
                            Message 13 of 20 , May 11 8:49 AM
> [...]
                              > tautinio verslo reklamu (saliu nuoma, remontas,...). O lietuviskos
                              > laidos eina su bendra reklama. Negi nera lietuvisko verslo norincio

                              ikursim ta versla, mindaugai, duok bent kojas apshilti truputi
                              cia!!!!!
                            • Ramune Kaptainiene
                              Message 14 of 20 , May 12 6:38 AM
                                Sveikas, Mindaugai,

                                Aciu uz patarimus. Remiantis grupes zmoniu patarimai susidariau nuomone, kad
                                reikia paciai pabandyti tvarkytis dokumentus. Tuo labiau, kad ir surenku
                                apie 70 balu, o jei dar ir darbdavio kvietima dirbti susiorganizuociau tai
                                dar + 10 balu. Kaip tu manai ar sunkus tas IELTS testas. Manau, kad anglu
                                kalba zinau, (tenka darbe kiekviena diena naudoti), bet kazin kaip tas
                                testas. Gal galetum suflefuoti nuo ko pradejai tvarkytis dokumentus, ar
                                sunku buvo, kas sunkiausia buvo, kiek metu truko visa tai. Galvoju, gal dar
                                speciau pabaigti magistratura, nes turiu valstybes apmokama vieta (dabar esu
                                isejusi akademiniu atostogu). O gal visai tai daryti neverta? Ar nuo
                                issilavinimo priklauso koki darba gali gauti ar Kanadoje reikia per nauja
                                mokslus baigti (ta prasme ar uzskaito musu universitetus?).As baigiau LZUU.

                                Iki
                                Ramune

> [...]
                                >truksta
                                >ziniu) - tuomet gali ieskoti pagalbos.
                                >
                                >As imigravau be tarpininku pagalbos ir nemanau kad tos pagalbos man

                                Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
                                http://join.msn.com/?page=features/featuredemail
                              • Nerijus Navickas
                                Message 15 of 20 , May 12 7:02 AM
                                  Musu univerus tai uzskaito oficialiai, bet kai atvaiziuoji, tai niekam
                                  ju nereikia...

> [...]
                                  >
                                  > Copyright (c) 2002-2003 grupe Lietuviai Kanadoje.
                                  > Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite
                                  === message truncated ===

                                  Message 16 of 20 , May 12 7:15 AM
                                    Apie IELTS nieko patarti negaliu - kai as tvarkiausi dokumentus (1998/99) tokio
                                    testo laikyti nereikejo. Bet sioje konferencijoje zmones kiek anksciau
                                    diskutavo apie sio testo laikyma. Del darbdavio kvietimo - nezinau - o kaip tu
                                    ji ketini gauti? Kiek zinau, jei darbdavys nori iskviesti darbuotoja is
                                    uzsienio, turi gauti HRDC patvirtinima, kad Kanadoje tokis kvalifikacijos
                                    darbuotojo nera.
                                    Kaip minejau, as tvarkiausi dokumentus 98/99 - tada programuotojai buvo
                                    "karsta" specialybe. Taigi, manau, kad dabar Tau mano patyrimas nelabai pades.
                                    Visus reikalavimus ir formas gali gaut is internet'o
                                    http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/index.html

                                    Del mokslu - gal neverta ju dabar pamesti - kol gausi dokumentus imigracijai,
                                    ziurek ir pabaigsi tuos mokslus. O ar diplomas bus vertingas cia - ???
                                    Patvirtinti diploma cia nera sunku, taciau daznai kelia uzkerta "canadian
                                    education & experience" reikalavimas. Bet mano nuomone, geriau diploma tureti,
                                    nei jo netureti.

                                    Sekmes
                                    Mindaugas

                                    --- Ramune Kaptainiene <ramunel@...> wrote: > Sveikas, Mindaugai,

                                  • audriusb@yahoo.com
                                    Message 17 of 20 , May 12 9:20 PM
                                      RAMUNEI: Pastebejimai del IELTS testo: sakychiau klausymo testa yra labai tricky, jei nesi susipazhinusi su skirtingais dialektais, arba, teisingiau akcentais. Nes paleis kasete ish neshiojamo mago, ish kurios gali prabilt australas, anglas arba velniai zhino koks shkotas. Shito dalyko nelabai ishmoksi. Skaitymas ir rashymas - praktikos reikalas. Pokalbis - na jau chia kaip interview. Sekmes A.