      From: Evelina Frolova <evelina.frolova@...>
      To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, March 28, 2013 10:22:04 AM
      Subject: [LitCanada] Praðau padëkit :)

      Sveiki,
      Norëèiau papraðyti informacijos ið jûsø, að gavau darbo pasiûlymà Kanadoje, cashier pozicijai, atlyginimas 800 usd á savaitæ atskaièius mokesèius, jie apgyvendina ir maitina. Ar to uþtenka normaliai pragyventi Kanadoj? Kaip manote ar apsimoka? Galbût galëèiau iðgirsti kaþkokiø naudingø patarimø? Esu jauna 19 metø mergina, mane visada labai domino Kanada , Jungtinës Valstijos, praðau atsiliepkit,

      Pagarbiai,
      Evelina Frolova

    • Show all 12 messages in this topic