2esma raporto de la Linguala Komitato

  • Tiberio
    Message 1 of 5 , Jan 1, 2011
      Hola, samideani!

      Me havas la plezuro komunikar a vi omna ke la Linguala Komitato aprobis ica nova vorti:
      achento, arobo, autostopo, basketbalo, bebeo, blogo, chao e datumo.

      Chao, samideani!

      Tiberio Madonna
      (via Linguala Sekretario)
    • Anvarzhon Zhurajev
      Message 2 of 5 , Jan 1, 2011
        Kara samideani,

        unesme me volis dicar 'Felica nova yaro' ad omni, esperante ke 2011
        esos tre sucesoza por ni omni e por nia komuna linguo.

        duesme, me volis konstatar ke 2010 esis plu sucesoza kam me expektis
        (o, plu bone, darfix expektar) koncerne la laboro di LK. Malgre ni
        komencis kun la listo de nur 10 vorti, me tre prizas vidar multega
        mesaji kun diskuti da multa LKani. Komence, laboro ne esis aktiva, ma
        kompreneble, irga proceso devas havar tempo por developar su. En
        novembro-decembro sendesis multa mesaji pri acento/achento ed
        ambiento/environmento - e nu ni savas plu bone ke la diskuti povus
        esar senfina, ma ni omni nur divenas plu diligenta depos oli. Do, me
        gratulas omna LKani ed esperas ke ni sequos konstruktive diskutar
        plusa vorti, quin ni devas quik adoptar o refuzar. Nextafoye ni
        esforcez organizar plu bone la diskuto ed kambio di vidpunti, e forsan
        ni selektez la vorti ne nur alfabetikale, ma anke de maxim importanta
        sferi - exemple, moderna teknologii.

        Danki a vi, amiki - per nia agado vivez Ido!

        Kordiala saluti,

        Johnny
      • James Chandler
        Message 3 of 5 , Jan 2, 2011
          Kara Tiberio,

          Danko pro informar ni pri ca ecelanta novajo. Segun mea savo, yen la unesma nova vorti aprobita en Ido depos multa yari. Esas granda suceso ke la laboro linguala ne nur rikomencis, ma ja fruktifas.

          Kordiale

        • Partaka
          Message 4 of 5 , Jan 3, 2011
            Amiko Tiberio:

            Me sincere gratulas tu e la tota Lingual Komitato
            pro la multa tempo e laboro quan vi konsakrabas
            a diskutar, ed aprobar o refuzar la 10 unesma vorti.

            Gratuli al LK, e maxim kordial saluto a vi omna!

            P A R T A K A

            De: Tiberio <tiberiorevas@...>
            Che: linguolisto@yahoogroups.com
            Dato: Saturdie, la 1ma di januaro 2011, 21:44 kl.
            Pri: 2esma raporto de la Linguala Komitato

            --
          • Tiberio
            Message 5 of 5 , Jan 3, 2011
              Danko, kara Partaka e James, pro via gratuli e komenti pri nia laboro en la Linguala Komitato!

              Tiberio