RE: [linguo] Ube es komitato linguala

  • Gaël Richard
    Message 1 of 6 , Feb 9, 2010
      Kara samlinguano,

      La Linguala Komitato esas kreinta depos la komenco
      di januaro. Me ne savas pro quo lo ne esis ja
      anuncata oficale. En la nexta numero di Progreso,
      on povos lektar la kompozuro di ca komitato. Me ne
      savas ka me darfas donar hike ca kompozuro e pro
      to me ne donas olu ecepte ke me esas membro pri la
      Franca.

      Til nun, la Linguala Komitato esas organizanta su
      por laborar. Me esperas ke la laboro povos
      komencar balde.

      Se ulu havas propozaji pri la linguo, me sugestas
      ke lu sendas li a me (me ne darfas skribar vice la
      altra membri). Tale, me povos kompilar e studiar
      omna propozaji ante diskutar li en la Linguala
      Komitato. Mea adreso esas :

      gaelloicr@...

      Me ne povos donar quik mea opiniono pri omna
      propozaji nam me mustos studiar li antee. Do ne
      iracez se me ne respondos rapide. Me esforcos
      laborar tam rapide kam posibla.

      Kordiale,

      Gael Richard

      Message 2 of 6 , Feb 9, 2010
        Johnny,

        La Linguala Komitato esas kreinta. Ni havas
        reprezenteri pri omna fontolingui ecepte la Rusa !
        Me pregas tu kandidatesar por la Linguala Komitato
        mem se tu ne havas multa tempo libera por Ido. Ni
        bezonas Ruseparolanto ! Tu ne devos esar
        sekretario linguala se tu ne povos lo. Irgakaze,
        esas ja altra kandidato por ca funciono. Ma itere
        ula reprezentero pri la Rusa esas necesa e tu
        povos esar lu tre bone mem kun tre poka tempo.

        Amikale
        Gael Richard

      • Gaël Richard
        Message 3 of 6 , Feb 9, 2010
          Voluntez lektar

          « La Linguala Komitato esas kreita »

          ne « kreinta »…

          Gael

[...]

          <mailto:gaelloicr%40numericable.fr>

          De : linguolisto@yahoogroups.com
          <mailto:linguolisto%40yahoogroups.com>
[...]

          [Non-text portions of this message have been
          removed]