Lasta decido pri nova vorti

  • James Chandler
    Message 1 of 7 , Apr 16 7:48 AM
      Kar amiki

      Che la forumo Auxlang, sro Jeff Blakeslee inquestas pri la procedo por
      decidar pri nova vorti en Ido.

      Il questionas specale, kande lastafoye la DK di ULI decidis pri nova vorti?

      Me respondis, til nun, ke en 2001 editesis Lexiko di Nova Vorti da sro
      Carnaghan, ma depos 2001 me ne savas, ka, o kande la DK decidis pri plusa
      nova vorti.

      Predanko pro via helpo!

      Kordiale, James Chandler
      idojc@...
      http://www.geocities.com/idojc - IALs index
      http://www.geocities.com/idojc/yindex.html - Ido index
      http://io.wikipedia.org - Wikipedio en Ido

      "We should all stay in touch, we should make a big network on both sides of
      the Atlantic because your country and my country are the biggest problems in
      the world today, we are the biggest rogue states in the world today and the
      citizens have got to take back control of the plane." - George Galloway, MP
      Interviewed on the Alex Jones Show, 31st May 2005
    • Robert
      Message 2 of 7 , Apr 22 9:32 AM
        Kara James,

        Esas la Direktanta Komitato di ULI qua decidas pri adopto di nova vorti.

        Laborante pri propozi por nova vorti, me divenis plu koncioza pri la problemo di ne-existo di kompleta listo di la vorti ja existanta en Ido.

        Evidente ni bezonas kompleta listo di vorti existanta. Altra faktoro esis ke, apud la plendi quin me recevis pri la bezono por nova vorti, esis la plendi pri bezono por lexiki facile trovebla por diversa lingui.

        Do, vice laborar pri nova vorti me laboris precipue pri lexiki, nam semblis ke nulu altra facis to. On povas trovar nun lexiki Ido-Angla, Ido-Franca, Ido-Germana, Ido-Hispana ed Ido-Italiana, quin me kompilis ek diversa lexiki imprimita existanta, adjuntante multa vorti plu moderna. Li esas nek perfekta nek kompleta, e li bezonas plusa laboro, ma me esperas ke altri trovas ke li esas utila (ma poki dicas irgo), e plu kompleta kam la lexiki imprimita.

        On ne povas facar omno, e certe ne samtempe, do la laboro pri nova vorti sufris.

        Pluse, dum recenta monati me facis, regretinde, preske nula laboro linguala, ma to esas altra afero. Dum ula periodi me povas facar relative multa laboro linguala, ma dum altra periodi, pro diversa cirkonstanci qui inkluzas saneso-stando, me facas nulo o poko.

        Multa posibla nova vorti bezonas traktesar, e la laboro esas necese lenta, ma regretinde pro plura faktori ol recente e prezente ne progresas. Tamen multa laboro esas ja facita, e tale existas bazo por nova progreso. Nova laboro raportesos en ica forumo.

        Kordiale,

        Robert C.

      • Arto Moisio
        Message 3 of 7 , Apr 24 12:07 AM
          --- In linguolisto@yahoogroups.com, Robert <trober@...> wrote:
          Robert C. skribis sub la rubriko "Lasta decido pri nova vorti" a James C.:

[...]

          Kara Robert

          La mesajo ne esis sendita a me, ma me volas anuncar, ke kande me
          adjuntas nova vorto-materio en la Wikivortaro, me adjuntas vorti ek la
          mencionita vortari. Do Vua laboro ne esas vana e vortari semblita da
          Vu esas valoroza ed uzata.

          La Wikivortaro esus anke bona loko prizentar nova vorti balde pos l'
          acepto. Tamen esus maxim bona diskutar pri l' acepto di la nova vorti
          altraloke, pro ke la Wikivortaro esas ya vortaro, ne diskuto-forumo.

          Salutante Arto Moisio
        • rich.steven@xtra.co.nz
          Message 4 of 7 , Apr 24 10:03 PM
            Kara Robert,
            Ni prizas vua esforci pri linguala aferi en Ido ed agnoskas ke multa taski existas. Me sugestas ke plura Idisti qui posedas kompreno pri diversa temi povas sendar
            vorti per interreto a vu. Ido mankas multa vorti pri cienco e teknologio, quankam me remarkas ke vu laboras pri moderna vorti qui nun aparas en la mondo. Me forte sentas ke la membraro povas helpar. Ula voto pri la apteso di sugestita vorti rapide facesas per l'interreto. ULI o la DK povas decidar sen ajorno. Amikale, Richard S.

> [...]
            >
            > Multa posibla nova vorti bezonas traktesar, e la laboro esas necese lenta, ma regretinde pro plura faktori ol recente e prezente ne progresas. Tamen multa laboro esas ja facita, e tale existas bazo por nova progreso. Nova laboro raportesos en ica forumo.

          • Robert
            Message 5 of 7 , Apr 25 1:41 PM
              Kara Richard,

              Esas mea manko ke me ne trovis la necesa tempo dum recenta monati. Do regretinde ne helpus se me recevus plusa mesaji! Lektante e traktante la mesaji quin me recevas ordinare ja okupas tro multa tempo.

              Pro la facileso e chipeso di mesaji elektronikala, li arivas tro grandaquante. Dum la lasta tri semani me recevis cirkume 400 mesaji, e per ordinara posto arivas letri, cirkuleri, revui, postuli por pago e.c. Nun esas printempo ed en la gardeno esas plusa laboro. Kande me laboros en oficeyo di firmo, ibe esas ofte plu tranquila kam heme!

              Kande arivos periodo di tranquileso heme me esforcos facar nova laboro linguala.

              Kordiale,

              Robert C.

            • blakesleej
              Message 6 of 7 , Apr 25 5:10 PM
                Kara Robert,
                Bon jorno! Me esas ta qua questionis pri ico che la forumo Auxlang.
                Per ca questiono me ne volis kritikar vu nek la DK. Me volis lernar
                nur en qua yaro eventis la lasta adopto di nova vorti dal DK. Me
                exploras pri precize kande (en qua yaro/yari) vorti oficale adoptesis
                pos la lexiko di De Cock (1988).
                Me dankas vu amikale
                Jeff

              • Robert
                Message 7 of 7 , Apr 27 3:43 PM
                  Kara Jeff,

                  Plura centi di nova vorti oficale adoptesis pos la lexiko da de Cock. Esas libreto qua kontenas li, ed anke esas pagino ye Internet. Me esas tro fatigita nun (esas preske nokto-mezo) por trovar detali, e me esas tre okupata pro multa personi qui vartas por respondi de me pri multa aferi pri Ido e pri altra temi. Tamen, certe altru povas donar a vu la detali vu ne povas trovar la libreto o la pagino elektronikala. Exemple, James Chandler mustas savar.

                  Me ne memoras nun la dato di la lasta adopto di nova vorti, ma esis plura yari ante nun pro altra granda laboro linguala intertempe (voluntez vidar la lexiki ye idolinguo.org.uk).

                  Kordiale,

                  Robert C.