  • Inga Skeberdyte
    Message 1 of 10 , Nov 4, 2005
      Sveikuciai visi,

      Sivakar kuriame pirtele :), tad visi pavarge ir pailseje :), issilaike ir neisilaike egzaminu kolius ir visa kita kvieciami truputi pasikaitint :).

      ikiuka,

      Inga

    • Julija Vlasova

            Message 5 of 10 , Nov 6, 2005
              Labas Inga,

              sorry nesudalyvavom vakar renginy. Dabar turiu sveciu is Lietuvos, o be to visa savaitgali praleidom Stokholme. Ligita dar iki siol negrizo. Iki!

              Rokas

              Message 6 of 10 , Nov 8, 2005
                Tai dar padarysime tokiu renginiu :).. Kaip Stockholm'as?

                Message 7 of 10 , Nov 9, 2005
                  Medicinos Centru Tinklas. UAB "MCT" informuoja

                • Andrius Ramonas
                  Message 8 of 10 , Nov 10, 2005
                    Laba.
                    Is tikruju, tai norejau Ingos paklaust: gal kartais si penktadieni irgi kokia pirtele organizuoji..? a?
                    as cia taip prasausi, nes bet kuriuo atveju man reiktu pas tave uzsukt kada savo cd pasiimti.. vat
                    andrius

                  • Ligita Vaitkute
                    Message 9 of 10 , Nov 18, 2005
                      nu as kai egzu neislaikius, tai kazkaip nelabai kur, bet trumpam gal pasirasyciau
                      Message 10 of 10 , Nov 19, 2005
                        Gal 19:30 jei jus nieko pries ir gal seniau esantiems lietuviams galim pranest ir kartu susitikt. ka manai?