Fwd: FW: 2005-uju rudens semestro LLN susitikimas!

  • Julija Vlasova
    Message 1 of 15 , Oct 2, 2005
      Sveiki, persiunciu info apie tradicini lietuviu susitikima Lunde. Apie ji suzinojau is musu pazistamos lietuves Olgos. Tikiuosi, susidomesit pasiulymu ir sudalyvausit;)

      Linkejimai,

      Julija

      Note: forwarded message attached.

      Yahoo! for Good
    • Andrius Ramonas
      Message 2 of 15 , Oct 4, 2005
        Hmm...
        Na brangieji studentai, prisipazinkit, kas keliaus i sita lietuviu susitikima.
        t.y. noriu is anksto susirast kas mane ten palydes ir uz rankos nuves, nes sergu homofobija. labai bijau nauju zmoniu.  tik labai keista forma sergu (stebetinas faktas): kai matau lavonus ar ant operacinio stalo gulincius su pravertais pilvais, tai viskas gerai buna, netgi gerai sakyciau buna. :))

        taigi nenukrypkime, prisimazinkite kas keliaus i mane nuves ten.. neturiu kur pinugu leist, tai bent jau alaus prisigersiu, patrankysiu poolo kamuosius, prie panu tada kabinetis pradesiu ir galiausiai taxi namo parves. va cia, tai nuotykis. ir pinigai ne i bala ismesti.

        Andrius

        Julija Vlasova <julija_vl@...> wrote:
[...]

        Click here to donate to the Hurricane Katrina relief effort. Date: Sun, 02 Oct 2005 20:57:55 +0200
        From: Olga <olga.ceciene.426@...>
        Subject: FW: 2005-uju rudens semestro LLN susitikimas!
        Message 3 of 15 , Oct 4, 2005
          ATleikit, uz preito laiskelio pareiskimus
          keistai jauciuos, sarkazmas 'liejasi laisvai'
          na klausimas apie dalyvavima vis tiek galioja
          kazko gyvenime truksta matyt man.. :)))
          (blemba ir vel pradedu)
          iki....

           vel andrius

        • Ligita Vaitkute

            Message 5 of 15 , Oct 5, 2005
              kada cia tas visas makaronas vyks? gal nelabai
              atidziai skaitau, bet dovanokit , nesupratau..

              gal tikrai visai butu idomu...

              vaidas

              http://mail.yahoo.com
            • Ligita Vaitkute
              Message 6 of 15 , Oct 5, 2005
                nu tikrai praskaitei :) penktadieni, spalio 7, 19 valanda

                ligita
                > kada cia tas visas makaronas vyks? gal nelabai
                > atidziai skaitau, bet dovanokit , nesupratau..
                >
                > gal tikrai visai butu idomu...
                >
                > vaidas

              • Julija Vlasova
                Message 7 of 15 , Oct 5, 2005
                  Laba,

                  as tai dar nezinau, nes yra ir kitu pasiulymu tam vakarui. Bet siaip manau, kad butu fun susipazinti su daugiau Lundo lietuviu. Mano apsisprendimas priklausys nuo to, ar varys kitos St. Larso merginos:)

                  Julija

                    From: Olga <olga.ceciene.426@...>

                    Message 9 of 15 , Oct 7, 2005

                      as manau kad irgi sudalyvausiu, tad iki susitikimo.

                      --
                      http://www.freemail.lt/
                    • Inga Skeberdyte
                      Message 10 of 15 , Oct 14, 2005

                        Sveikuciai lietuviukai, :)

                        Kaip kam sekaliojasi? Kaip mokslai ir siaip studentiskas gyvenimas?

                        Kvieciu sestadienio vakara apie 20 - 21 val i saunike, pasikaitinti, atsipalaiduoti nuo savaites darbu ir mokslu...:)

                        Laukiu visu norinciu ir galinciu :)

                        ikiuka

                        Inga

                      • Julija Vlasova