Sveikuciai

  • Inga
    Message 1 of 8 , Sep 2, 2005
      Sveikuciai visi,

      dekui uz kvietima, malonu prisijungti prie lietuviai lunde
      grupeles...:)

      Gal jau ir truputi velokai, bet gal dar kas tikrins pasta, tad norejau
      visus pakviesti prisijungti i party sivakar, rugsejo 2 d., 22 val AF
      building. Gal jau kas apie ji yra girdeje, tai 'free megaparty for all
      new students (swedish also)'..:). Info placiau:
      http://intlparty.com/blogs/party_info/archive/2005/08/02/290.aspx

      O kitas pasiulymas sestadieni (rugsejo 3 d.) vykti i Kopenhaga. Visi
      norintys prasom mielai prisijungt :), arba, jei yra vykstanciu ir
      kviecianciu drauge, tai mielai prisijungciau :).

      bus malonu vel susitikti ir isvysti jusu veidukus..:))

      iki greito
    • Vaidas Bieliunas
      Message 2 of 8 , Sep 2, 2005
        zinai, tu man paaiskink kaip naudotis situo
        makaronu..t.y. group'su... as darau replay, tai
        reiskia kad normaliai darau, ar ne?

        as ryt vaziuoju i kopenhaga, o po to toliau i danija,
        t.y. giliau i danija, bet varysiu labai anksti.. su
        salyga kad turiu nebegaliiojanti intereilo bilieta,
        bandysiu dar juo pasinaudot.vaziuoju anksti, kad kai
        mane ismes is traukinio, kad galeciau toliau tranzuot

        vaidas

        http://www.yahoo.com/r/hs
      • ligita
        Message 3 of 8 , Sep 2, 2005
          reply yra normaliai :)

          sekmes tau kopenhagoj, siaip as irgi turbut visai noreciau i
          kopenhaga nuvaziuot, bet kol kas nepazadu nieko.
          o del siandie vakaro, tai mintis nebloga, bet kiek ten bus zmoniu :)
          oooo

          Li

          --- In lietuviailunde@yahoogroups.com, Vaidas Bieliunas

        • Inga Skeberdyte
          Message 4 of 8 , Sep 2, 2005
            sveiki dar karta,
            del zmoguciu, tai turetu but tikrai nemazai, bet jei sumastysite ateti, tai susimatysime,

            ikiuka,
            grazaus savaitgalio visiems

            <vaidasbieliunas@y...> wrote:
> [...]
            > mane ismes is traukinio, kad galeciau toliau tranzuot
            >
            > vaidas

            > Start your day with Yahoo! - make it your home page

          • Inga Skeberdyte
            Message 5 of 8 , Sep 2, 2005
              o tiesa dar Andrius galetu musu visu bendru nuotraukyciu cia i groups'a imest,
              butume dekingi

              <vaidasbieliunas@y...> wrote:
> [...]
              > bandysiu dar juo pasinaudot.vaziuoju anksti, kad kai
              > mane ismes is traukinio, kad galeciau toliau tranzuot

              http://mail.yahoo.com

            • julija_vl
              Message 6 of 8 , Sep 9, 2005
                Sveikuciai,
                kaip laikotes? Turiu jums toki pasiulyma. Kita savaitgali, rugsejo 17-
                18 dienomis, kiek pakeliauti. Viena diena siulau surengti piknika
                prie ezero (varytume su tuo Naturebus, kuris vis dar yra nemokamas),
                o kita diena siulau varyti i Kopenhaga, apziureti miesto, kol oras
                dar geras ir veikia fontanai. Ar tarp jusu butu norinciu prisijungti?
                Cia galetu buti toks lietuviu savaitgalis:) Ka manot?
                Laukiu komentaru, pasiulymu, pastebejimu, bet zinoma, labiausiai
                laukiu jusu pritarimu siaip idejai:)
                Julija

                <vaidasbieliunas@y...> wrote:
> [...]
                > mane ismes is traukinio, kad galeciau toliau tranzuot
                >
                > vaidas

                > Start your day with Yahoo! - make it your home page
              • Inga Skeberdyte
                Message 7 of 8 , Sep 9, 2005
                  labuka,

                  as uz, labai labai labai noriu :))))) bet, zinoma, jei neturesiu darbeliu. Manau patikslinti iki ketvirtadienio pusiaudienio.
                  Turetu buti nuostabus savaitgalis..:)

                  <vaidasbieliunas@y...> wrote:
> [...]
                  > bandysiu dar juo pasinaudot.vaziuoju anksti, kad kai
                  > mane ismes is traukinio, kad galeciau toliau tranzuot

                  http://mail.yahoo.com

                • Inga Skeberdyte
                  Message 8 of 8 , Sep 15, 2005
                    sveika,

                    ar dar zadate vaziuoti sestadieni "nautire bus tour'u"?

                    Inga

                    <vaidasbieliunas@y...> wrote:
> [...]
                    > mane ismes is traukinio, kad galeciau toliau tranzuot
                    >
                    > vaidas

                    > Start your day with Yahoo! - make it your home page

                    Yahoo! for Good