organizatiile religioase prin prisma legislatiilor statelor europene

  • perean olesea
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2011
      Stimati colegi, va rog sa gasiti atastat un draft al capitolului din cadrul studiului care se refera la experienta altor state in domeniul organizatiilor religioase.
      Eu am anexat si sursele din care m-am inspirat. Documentul este doar un proiect, fiind necesar de a completa cu informatii concrete, dar asta dupa ce ne vom aprecia pe experienta caror state ne axam mai mult.

      Cu respect,

      Olesea Perean
    • Serghei OSTAF
      Message 2 of 2 , Aug 2, 2011

        Olesea multumesc, sunt niste surse foarte bune. Inca o sursa anexata pe inregistrare este atasata. Sergiu P.s. Va trimit in scurt timp documetele CoE si religie.