Re: [lewiscarroll] Photos of Lewis Carroll

  • Michael Everson
    Message 1 of 6 , May 1 5:17 PM
      Please do NOT attach the photos.

      You may upload photos to the forum's file archive, however.

      Michael Everson * http://www.evertype.com/
    • Yavanna
      Message 2 of 6 , May 1 5:22 PM
        Oh sorry!

        So, can you upload the photos?

        Que a paz esteja sempre com você!
        Namaste,
        Mirian

        PARTICIPE DA CAMPANHA POR UMA INTERNET SEGURA

        Ao encaminhar esta mensagem, por favor:
        1. Apague o MEU endereço eletrônico;
        2. Apague também os endereços dos amigos antes de reenviar;
        3. Encaminhe como cópia oculta (Cco ou Bcc) aos SEUS destinatários.
        Agindo sempre assim dificultaremos a disseminação de vírus, spams e banners.
        Obrigada!

        You may upload photos to the forum's file archive, however.

        Michael Everson * http://www.evertype .com/

      • Deb
        Message 3 of 6 , May 2 8:10 AM
          I will try and upload what I can... I am not sure that all of them are available online.