lakas kiado

  • K Teleki
    Message 1 of 3 , Jun 4, 2004
      Louvain la Neuve egy szoba kiado juliusban es augusztusban
      Erdeklodni lehet a 027701601szamon

    • eszter zsilinszky
      Message 2 of 3 , Jun 9, 2004
        Kedves leuveni magyarok!

        Tegnap felhivtam a magyar konzulatust, es nagy meglepetesemre az automata, a
        konzulatus cimekent az Avenue du Vert Chasseur 44, 1180 Bruxelles cimet
        mondta be. Miutan beszeltem a valasztasokert felelos munkatarssal is
        kiderult, hogy ez a cim, ahova vasarnap valasztani megyunk!!!
        Kerem ezert trejesszetek ti is ezt a hirt, hiszen a konzulatus arra nem
        kepes, hogy a Kulugyminiszterium oldalan jelezzek, hogy elkoltoztek.
        Nagykovetsegi ugyelet telefonszama: 02346 52 70.

        Sziasztok

        Eszter

        >From: "K Teleki" <K.Teleki@...>
        >To: <leuveni-magyar-lista@yahoogroups.com>
        >Subject: [leuveni-magyar-lista] lakas kiado
        >Date: Fri, 4 Jun 2004 14:39:51 +0200
        >
        >Louvain la Neuve egy szoba kiado juliusban es augusztusban
        >Erdeklodni lehet a 027701601szamon

        MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
      • andreahor77
        Message 3 of 3 , Apr 14, 2008
          Brusszel belvarosaban (Rue Blaes) a Sablonhoz kozel, 50 m2 -es duplex
          (ketszintes) majus 1-tol kiado.
          450 Eur/honap, kozos koltseg: 7Eur/honap + rezsi

          Erdeklodni: Togyer Eleonora
          00 32 (0) 4 88294810