respondindaj korespondoj

  • Sonja Petrovic-Lundberg
    Message 1 of 1 , Dec 1, 2005
      Saluton!

      Sxajnas ke la svedaj helpantoj momente bezonas helpon:

      Sendinto           Lingvo  Titolo              Horoj
      Mirandeto            sv    Parto 5              224
      Bouvier Carole       fr    Re: sen titolo        83
      luís carlos c. cabral pt    Re: Re: Parto 6       71
      Beraldo              pt    Parto 5               70
      saal                 sv    Parto 1               39
      saal                 sv    Parto 2               33
      mussemia             sv    Parto 1               26

      El viaj komentoj, mi komprenas ke la "pendantaj" franca kaj portugalaj korespondoj versxajne ne estas respondindaj. Cxu vi tamen povus aux simple konfirme respondi ilin, aux, se ne temas pri io utila por lernanto, forigi ilin? En nova lingvohelpantejo ni arangxu butonon "nerespondinda" a.s. por eviti ke la sistemo atentu pri ili.

      Amike,
      Sonja