Re: [lengvai_saldziai] Internetinis puslapis

  • Vilma Aleksiene
    Message 1 of 21 , Apr 1 1:12 AM
      Labas,
      Man sunkiai deliosis laisvas laikas. Dar sergu ir nezinau kaga tai praeis, o nuo balandzio 4 d. turesiu sveciu is  Norvegijos (atvaziuoja mano sesuo). Tai tiek.
      Vilma

      Message 2 of 21 , Apr 5 10:45 AM
        man tinka...as mielai prisijungciau:)

        Message 3 of 21 , Apr 6 4:46 AM
          Sveiki!
          na sventes praejo jamam darbus! interneto puslapio aktyvistai siulau rinktis rytoi, treciadieni 19val virs seskines iki esancioje cili picoje ir jamti darba uz ragu. kas bus?.

          p.s. dar sms visiem siustelsiu kas buvo pasisake kad prisideti nori

          P.M.

        • Vilma Aleksiene
          Message 4 of 21 , Apr 6 4:52 AM
            As negalesiu. As Kaune.
            Vilma

[...]

          • Nerijus Miginis
            Message 5 of 21 , Apr 6 5:03 AM

              as tik kokia 8 prisijungciau. bandysiu buti

              Nerijus Miginis
              nmiginis@...
              +370 671 31 780

[...]

            • saulene valskyte
              Message 6 of 21 , Apr 6 5:40 AM
                labu!
                man daile iki astuoniu siaip, bet galiu truputi anksciau iseit ir apie astunta atsirast, gal net anksciau pavyktu:)

                saule

                as tik kokia 8 prisijungciau. bandysiu buti

                Nerijus Miginis
                nmiginis@yahoo. com
                +370 671 31 780

[...]

              • povilas murauskas
                Message 7 of 21 , Apr 6 10:20 AM
                  halio dar karteli!
                  tai paveliname i 20val sekines cili picoi. pagal zmogu galimybes derinsim cionai :)
                  lauksiu jusu tenai su darbinga nuotaika!
                  p.m.

                  Message 8 of 21 , Apr 7 3:12 AM
                    Busiu
                    s.v

[...]

                  • Eglė Matikiūnaitė
                    Message 9 of 21 , Apr 7 4:45 AM
                      deja, bet nebūsiu. Bet jei tik kuo nors galėsiu prisidėt, tai lauksiu žinių, kaip ir ką galėčiau padaryt.

                      Eglė Matikiūnaitė

                      2010/4/7 saulene valskyte <shmaushute@...>

                      Busiu
                      s.v

                      Message 10 of 21 , Apr 7 12:55 PM
                        sveiki!
                        trumpas apibendrinimas ka sian apsnekejome. ka mum reiks susiziureti ko turime ir ko neturime. tai isivardinome punktais ko mums reiketu ir turetu atsirasti musu puslapyje. ir jie yra tokie :
                        1.Organizacijos aprasymas butu LT/EN/RU kalbomis.
                        2. Informacija kad esame siunciancioji EVS organizacija. matyt ka issiunteme ir kaip zmogui sekesi.
                        3.Foto. I tai ieina nariu foto su jucredo/ar kazkokiomis mintimis. valdybos ir kontroles komisijos foto. na ir visos kitokios foto kaip  is gimtadienio strateginiu daugirdiskiu susirinkimu ar siaip susibegimu ar kazko panasaus.
                        4. Mainu ir visokiu kitokiu projektu aprasymai su keliom foto. kazkiek yra bet tikrai dar truksta. kas to nepadarete prasome pajudinti uzpakalius ir padaryti.
                        5. Partneriai. Cia matyt logotipo reik ir ju aprasymo trumpucio.
                        6.Istatai
                        7. 2%

                        tokios kaip ir musu mintys, turit ideju siulykite. ka apsnekejome tai noretusi jau tureti geguzes pirma diena, kaip sakoma dead line. tai nesidrovekite ir imkites darbo!
                         kazkiek yra info pas Greta bet nzn kiek ir ko tai negaliu pasakyti tiksliai kas per darbai reik padaryti, kai turesiu konkretizuosiu.

                        p.s. Greta kai turesi laiko man perduoti informacija puslapio pakurimui duok zinoti. nes zinau kad dabar esi baisiai uzsiemusi.

                        p.m.