Re: [lengvai_saldziai] veikla

  • Truste Truste
    Message 1 of 9 , Jul 1, 2009
      tei jei atsiranda norinciu, gal tinkames? ir tadum nusprestume ar rugsėjo terminui priduodam paraiskele ar veliau  ir viska graaaziai sutvarkom...

      Message 2 of 9 , Jul 2, 2009
        o jei rugseji priduodam, tai maninus ziema turim daryt? ;]

      • Greta Butkute
        Message 3 of 9 , Jul 3, 2009
          typ

          Message 4 of 9 , Jul 4, 2009
            o tai gal norim parasyti ja dabar, o priduoti tarkim kokia ziema kad vasara daryt? (wasntme) ar vasarai labai didelis konkursas? ;]

            typ

            Message 5 of 9 , Jul 4, 2009
              reikk priduot dabar, nes dabar bus maziausias konkursas, bet s principo mainus bus galima dart bet kada, nes projektas gali trukti 15 menesiu.

              o tai gal norim parasyti ja dabar, o priduoti tarkim kokia ziema kad vasara daryt? (wasntme) ar vasarai labai didelis konkursas? ;]

              typ

              Sent: Friday, July 3, 2009 1:40:06 AM

              Message 6 of 9 , Jul 4, 2009
                o iki kada reikia priduoti?