Vilma....Del meetu ir....

  • Vilma Aleksiene
    Message 1 of 1 , May 8, 2009
      Labas brangieji.
      Del  valdybos susitikimo, tai as labai uz, nes senokai visi matemes...ir siaip truputuka issibarstem. Taip pat esu labai kalta, del tokio atotrukio...As galiu susitikti kita savaite treciadieni, ketvirtadieni.ir gal but penktadieni jei nedirbsiu.Dar kita savaite galeciau visom dienom ,isskyrus penktadieni.Laikas tiktu apie 18 - 19 valandomis.
      Ir dar, noreciau su kitais vald.(ir ne tik)nariais vaziuoti i Lenkija(06.01 - 06.06).Man idomu ir manau galeciau buti naudinga.Jei dar galiu prisijungti, noriu vaziuoti. Ka man del to reiktu padaryti (ka uzpildyti,kokia info pateikti).Gretushka, kam atiduoti vaziavimo mokesti?
      Geros dieneles. Myliu visus ir labai pasiilgau
      Vilma