Re: [lengvai_saldziai] dienos klausimas su kiaule

  • Karina Survilo
    Message 1 of 11 , Apr 1, 2009
      geru cia minciu pasakyta...

      man rodos as po strateginio daugirdiskese keliau klausima del pastoviu susitikimu, bet kazkaip gal praleidot. tai mes kazka galvojom apie viena ar du menesio ketvirtadienius, tai pagalvokit ar mums ju reikia ir jei taip, tai ar ketvirtadieniai jums tinka :)

      karis.

      Message 2 of 11 , Apr 1, 2009
        na as kiek pamenu tj buvo skeketa kad karta menesyje bus riangiami toki susitikimai ir jei neklystu tj turetu buti pirmas menesio ketvirtadienis... ar ne tjp?:) cia gal man tik taip susisviete:D

        kaip visad i pievas nusisnekantis P.M.

[...]

      • Vilma Aleksiene
        Message 3 of 11 , Apr 1, 2009
          Sveikuciai!!!
          As ketvirtadieniais niekaip negaliu:(.Man anglu kursai iki 20:30.Gal pirmadieniais arba treciadieniais???Ir manau, kad pakaktu viena karta per menesi:).
          vilma

[...]

        • Tomas Gudėnas
          Message 4 of 11 , Apr 1, 2009
            Aš tai esu tokios nuomonės, kad jeigu daryt kažką bendro tai ir matytis reikia dažniau, todėl esu už susitiksimus ir mielai sudalyvaučiau

            Tomas

            Message 5 of 11 , Apr 1, 2009

              as tai pasirasau statau uz 1karta per menesi. Manau tai optimalu tokiai organozaijai kaip musu, nes dauguma LMCo nariu yra draugai ar pazistami, su kuriais daznai ir siaip susitinkam. Tad nematau ypatingo poreikio susitikt dazniau nei 1 kart per men.

              O jei yra kokiu darbeliu, tai suformuojam darbo grupes ir ju nariai gali sau kad ir kasdien tiktis :)

              O del dienos tai siulau pasilikti prie pirmo menesio 4dienio.

              Kubas