Re: [lengvai_saldziai] kvietimas i neeilini visuotini susirinkima

  • saulene valskyte
    Message 1 of 14 , Nov 21, 2012
      gal galit man parašyt kas nors žinutę kai žinosit kur ? aš tada jei galėsiu išbėgsiu anksčiau ar kažkaip bandysiu.
      mano nr.860201039, ačiū

      Aš taip pat ten tik kartais ir trumpam užsuku, tai irgi nzn kur galima butu susitikti tiksliau :) Gal bandom susitikti ten kur kavines prasideda, ten kur delano ir ledo arenos iejimas :) o tada jau tikslesne vieta pagal zmoniu skaiciu nuspresim :)
      Vyc

    • Milda Duoblyte
      Message 2 of 14 , Nov 21, 2012
        Sveiki, manęs nebus.