Re: [lengvai_saldziai] kvietimas i neeilini visuotini susirinkima

  • Greta Butkute
    Message 1 of 14 , Nov 21, 2012
      Gal patikslinam vietą?

      Nebuvau Akropolį šimtą metų, gal kas ką galit pasiūlyt?

      Greta

      Message 2 of 14 , Nov 21, 2012
        Aš taip pat ten tik kartais ir trumpam užsuku, tai irgi nzn kur galima butu susitikti tiksliau :) Gal bandom susitikti ten kur kavines prasideda, ten kur delano ir ledo arenos iejimas :) o tada jau tikslesne vieta pagal zmoniu skaiciu nuspresim :)
        Vyc
      • saulene valskyte
        Message 3 of 14 , Nov 21, 2012
          gal galit man parašyt kas nors žinutę kai žinosit kur ? aš tada jei galėsiu išbėgsiu anksčiau ar kažkaip bandysiu.
          mano nr.860201039, ačiū

[...]

        • Milda Duoblyte
          Message 4 of 14 , Nov 21, 2012
            Sveiki, manęs nebus.