del organizacijos uzdarymo

  • Nerijus Miginis
    Message 1 of 4 , Jan 16, 2012

      rasau noredamas perklausti ar ne laikas uzdaryti musu miela organizacija? nes niekas nevyksta, net persiregistruoti nesugebejom per metus.

      labai normalu, kad keiciasi gyvenime prioritetai. mokslai, darbai ir kt.

      kai steigem organizacija, turejom susitarima, kad jei ji neveiks uzdarom be nuoskaudu. man atrodo, kad jau toks laikas atejo.

      norisi isgirsti kitu nuomone siuo klausimu.

      jei sutiktumete su siuo siulymu, turiu kita pasiulyma. uzsiimti LMC uzdarymu t.y. reorganizavimu.

      Siuo metu planuoju steigtis nauja organizacija prie Daugirdiskiu. Jei jus sutiktumet reorganizuociau LMC i nauja organizacija, kitu pavadinimu, kita teisine forma.

      taip pat būtų puiki proga susitikti gyvai siuo klausimu ir pasikalbeti.

      gero vakaro,

      Nerijus Miginis
      nmiginis@...
      +370 671 31 780
    • povilas murauskas
      Message 2 of 4 , Jan 17, 2012

        Mano nuomone, kad gal jau butu ir laikas uzdaryti organizacija. Tikrai niekas nevyksta ir jau zmones savo gyvenimus turi ir nelabai jau turi laiko kazka nuveikti sau ir organizacijai kaip pavyzdziaui AS.
        Manau kad kiekvienas is musu pasieme is LMC tiek kiek jam reikejo ir pridalyvavo visur kur tik norejo. O kadangi dabar poreikio kaip ir niekam nebera tai butu ir laikas sustabdyti organizacijos veikla.
        O jeigu dar sis organizacijos "paketas" butu kazkam naudingas tai as uz. Del manes gali net ir pavadinimas organizacijos likti reorganizavus toks pats, manau, kad jis jau yra kazkiek zinomas. Tai naudingiau gal butu ir pasilikti pavadinima. Bent jau mano tokia nuomone siuo klausimu.
        Buvo smagu buti ir veikti organizacijoje, bet kai jau niekas nevyksta ir nera poreikio jai tai geriau jau ir uzdaryti.

        Dar prie to paties noreciau pasakyti, jei jau organizacija kaip ir butu uzdaroma tai manau, kad butu galima paskutini karta susibegti visiems buvusiems ir esamiems organizacijos nariams ir aptureti gera laika :) kaip sakoma sugerti paskutini karta kaip LMC organizacijos nariai :)
        As kiek speju tai LMC turetu buti kazkokiu finansu: tokiu kaip surinktu 2% ar dar kokiu nors ten iplauku. Kad ir nedaug ju ten ir butu, bet kazkokia kapeikele butu kokiai arbatai, kavai ar sausainiui.

        Tokios mano yra mintys siuo klausimu.
        Geros dienos,
        Povilas

        Best Regards,

        Povilas Murauskas

        Message 3 of 4 , Jan 17, 2012

          mano manymu Nerijaus siulymas nera toks ir netiketas ar nelauktas :) Juk puikiai matome kiek ir kokiu veiklu cia vyksta pastaruoju metu..As sutinku ir palaikau Nerijaus siulyma ja uzdaryti, o jei dar galima ja ir reorganizuoti, kad kazkam atnestu naudos tai irgi uz :)
          O dar karteli susibegti visiems ir pabaliavoti butu visai smagu ;)

          Vytautas
        • Justinas Butkevičius
          Message 4 of 4 , Jan 17, 2012

            visi norėjom, pasėjom, išdygo, bet tuom viskas ir baigėsi. Kadangi LMC jau senokai yra gilios vegetacijos fazėje, ypatingo reikalo ją dirbtinių būdu ir toliau palaikyti nematau reikalo. Tie gražūs 2008m. prisiminimai apie LMC'o kūrimą gundo dar bent kuriam laikui    atidėti jos uždarymą, bet realiai žiūrint man tokia baigtis neišvengiama.

            Žodž, gaila, bet manau laikas daryt šitą sprendimą. Jei LMC'o likučiai kažkam gali būt naudingi, aš nieko prieš ją restrukturizuot.

            J.B. aka kubush

            Sveiki,

            --

            Justinas Butkevicius