gimtadienis!!

  • Karina Survilo
    Message 1 of 6 , Dec 19, 2011
      Sveiki!

      Visų pirma tai sveikinu visus su trečiuoju gimtadieniu!! :))))
      Kitas klausimas būtų kaip ten dėl susitikimo, kurį man rodos Evelina buvo pasiryžusi paorganizuoti? Nes manau reikėtų bent simboliškai paminėti šią progą.

      Kaip manot?:)

      Karina
    • saulene valskyte

        Message 3 of 6 , Dec 27, 2011
          Tai kaip čia gaunasi? Tinkamės ar nesitinkam?

          Message 4 of 6 , Dec 27, 2011
            Aš esu už susitikimą - šventę, tik ar galėčiau dalyvauti pasakyčiau tada, kai žinočiau tikslią susitikimo datą. Bandyčiau prisitaikyti kaip nors :)

            --
            Pagarbiai,
            Eglė Matikiūnaitė

          • saulene valskyte
            Message 5 of 6 , Dec 27, 2011
              TINKAMĖS! aš labai labai už :))

              Message 6 of 6 , Feb 27, 2012
                Sveiki Tautieciai,

                Manes paprase pagalbos paplatinant apklausa ne FB lygmenyje :) tai gal galetumet ja patys uzpildyti ir persiusti linka kokiam draugui.

                https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDBfUFYydEJNdjFIV0dscVRESlFEemc6MQ#gid=0

                Dekoju uz pagalba! :)

                Linkejimai!

                Povilas M.