Re: Fw: [lengvai_saldziai] let's meet

  • Greta Butkute
    Message 1 of 23 , Nov 30, 2011
      Labas,

      tai jei niekas nebegali, tai keista būtų tiktis.. Jei dar bus bendrų reikalų su parašais, tada reik turbūt organizuotis taip, kad kuo daugiau mūsų galėtų.

      Gal kasnors nori apsiimti paorganizuot kitą datą?

      Greta

        Sent: Wednesday, November 30, 2011 12:14 AM

          Sent: Wednesday, November 30, 2011 12:14 AM

          Message 4 of 23 , Nov 30, 2011
            nu šeip marazmas gavosi, nes dabar žiūriu, kad realiai čia šiandien pasisakė didžioji dalis žmonių, kurie ir taip būtų negalėję.

            žodžiu, kas padarys doodlą naują ir susžiūrės kada ir kaip galim tiktis?

            greta

            Sent: Wednesday, November 30, 2011 12:14 AM

            Message 5 of 23 , Nov 30, 2011
              padarysiu