turim mainus, idomu?

  • Greta Butkute
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2011
      Labi,

      kaip vasarojasi? ar jau vasarojasi?

      Nebepamenu kiek čia džiaugėmės ir skelbėmės, kiek ne, bet kažkada teikėm paraišką lenkų mainų fondui nuo LMC, kurią patvirtino, tai valio valio, ateinantį rudenį, pirmą lapkričio savaitę turim mainus, kuriuose lietuviams yra 12 vietų.

      Mainai vyks Daugirdiškėse (kaas nustebot, pakelkit rankas :D), jų metu pažindinsimės su savanorystės idėjomis, lietuvoje ir lenkijoje veikiančiomis organizacijomis, kurios su tuo dirba, aiškinsimės kaip tai veikia ir kokios yra galimybės prisijungti prie tokių organizacijų.

      Taigis taigis, kam įdomu, pakelkit rankas, ir prasineškit man, kibsim į darbus darbelius.

      Greta
    • Evelina Simaskaite