  • Karina Survilo
    Message 1 of 2 , Sep 24 1:53 PM
      sveiki visi:)

      labai atsiprasau, kad ilga laika buvau atsijungus, prisiimu kalte, mail'o netikrinau tikrai ilgai...

      turiu klausimeli toki nekuklu. pries pora savaiciu mama man beda padare. isskalbe lmc'o maikona su kazkokiu savo nauju sijonu ir jis ja labai negraziai nudaze melynais plemais. ar galeciau kaip nors gauti, nusipirkti dar viena tokia? nes ji man tikrai labai patiko ir buvo brangi :P

      karis:)

    • Juste Bakshyte