Weekend 3 en 4 september 2011: Terug naar Toen

  • Nico
    Message 1 of 5 , Sep 2, 2011

      Weekend 3 en 4 september 2011: Terug naar Toen

      Jaarlijks evenement bij de VSM. www.stoomtrein.org

      Op zaterdag brengt de SSN met loc 01 1075 een bezoek aan de VSM. Opstappen mogelijk in Rotterdam, Gouda en Utrecht. Rtd 8:11, Dr 9:57/16:30, Rtd 18:20

    • Adriaan
      Message 2 of 5 , Sep 3, 2011
        http://www.youtube.com/watch?v=yeOZ2LlEVNQ

        met als 2e take de SSN op weg naar huis.

        Nico wrote:

> [...]
        >
        > Op zaterdag brengt de SSN met loc 01 1075 een bezoek aan de VSM.
        > Opstappen mogelijk in Rotterdam, Gouda en Utrecht. Rtd 8:11, Dr

      • Simon de Heus
        Message 3 of 5 , Sep 4, 2011
          Het was weer een geslaagde dag gisteren. Langs de lijn en in Loenen en Beekbergen de nodige foto's en films gemaakt.

          Mijn filmmateriaal, grotendeels langs de lijn: http://youtu.be/huMju19qU8A
          Filmpje van loc 64 415 op de draaischijf: http://youtu.be/o4V0snYKAog

          En mijn foto's: https://picasaweb.google.com/Simondeheus/TerugNaarToen2011#slideshow/5648221798272287810

        • vri00676@planet.nl
          Message 4 of 5 , Sep 4, 2011
            RE: [langsderails] Weekend 3 en 4 september 2011: Terug naar Toen

            Hallo Simon,
            Heb jij toevallig ook tijden wanneer loc 1220 weer retour gaat naar de ZLSM. Ik kan hen dan nl. fotograferen nabij Heeze!
            Hoor het wel bedankt voor de medewerking.
            Groet Arnold de Vries.
            * foto te Ehv Beukenlaan afgelopen vrijdag!

                    Nico wrote:

> [...]

                    > Op zaterdag brengt de SSN met loc 01 1075 een bezoek aan de VSM.
                    > Opstappen mogelijk in Rotterdam, Gouda en Utrecht. Rtd 8:11, Dr

          • Simon de Heus