Re: [langsderails] Doetinchem Stoomstad

  • Tim Goorman
    Message 1 of 6 , Aug 23, 2011
      Niet zo moeilijk. Beide hoofdlijnstammen kunnen niet al te lang zijn, dus de Blokkendozen zullen die kant wel opgaan, aangevuld met enkele blauwe rijtuigen denk ik. Dan kunne de Oostenrijkers op de eigen lijn rijden.

      Groet, Tim
      Sent: Tuesday, August 23, 2011 9:40 PM
      Subject: [langsderails] Doetinchem Stoomstad

      De VSM pendelt aankomend weekend tussen Doetinchem en Zevenaar (zaterdag) en tussen Doetinchem en Varsseveld.

      bron: http://www.ovm-doetinchem.nl/doetinchem-stoomstad-2/van-dieren-naar-doetinchem/

      De rittijden zijn:
      De rittijden voor zaterdag 27  augustus traject Doetinchem – Zevenaar:
      Rit 1 vertrekt om    10.07 uur
      Rit 2 vertrekt om    11.37 uur
      Rit 3 vertrekt om    13.07 uur
      Rit 4 vertrekt om    14.37 uur
      Rit 5 vertrekt om    16.07 uur

      De rittijden voor zondag 28 augustus traject Doetinchem -Varsseveld:
      Rit 1 vertrekt om   10.45 uur
      Rit 2 vertrekt om   11.45 uur
      Rit 3 vertrekt om  13.45 uur
      Rit 4 vertrekt om  14.45 uur
      Rit 5 vertrekt om  15.45 uur

      In hetzelfde weekend rijdt de VSM ook tussen Ede-Wageningen en Barneveld. En natuurlijk wordt ook gewoon op de eigen lijn gereden - druk weekendje voor de VSM.

      Ben overigens wel benieuwd hoe de VSM op drie verschillende plekken een stam rijtuigen in gaat zetten.

    • Jean-Pierre de jong
      Message 2 of 6 , Aug 23, 2011
        Ik ben meer benieuwd waar ze 4 stoomloks met geldige ATB vandaan gaan halen. Zover ik weet zijn alleen de 23'ers goedgekeurd en is de VSM met een derde lok bezig.
        Overigens is Arnhem afgesloten dus het lege mat moet via Zp-Ww naar Dtc, resp via Apd-Amf naar Ede.

        groet,
        Jean-Pierre

        Message 3 of 6 , Aug 23, 2011
          in de lokale krant hier staat dat de 23 071 zal afreizen met een dieselloc naar de Achterhoek

          To: langsderails@yahoogroups.com

          Message 4 of 6 , Aug 23, 2011
            Ten tijde van de druk van de vorige Koppelstang (begin deze maand?) hoefde van de 50.35 en de reko-52 alleen de inzetcertificaten nog aangepast worden. Ik neem toch aan dat dat tijdig geregeld zal zijn.

            Groet, Tim

            Message 5 of 6 , Aug 23, 2011
              De 2299 heeft ook al ATB. Voor de 2530 loopt de procedure, net als de beide andere stomers.

              Sent: Tuesday, August 23, 2011 9:51 PM

              in de lokale krant hier staat dat de 23 071 zal afreizen met een dieselloc naar de Achterhoek

              To: langsderails@yahoogroups.com