A Travellers' Railway map of Europe

  • nico spilt
    Message 1 of 1 , Jul 16, 2011

      A Travellers' Railway map of Europe

      Op reis met de trein en bijhouden waar je bent? Of kijken waar je met de trein zou kunnen komen, zonder uit je eigen lekkere bank te hoeven opstaan? Dat kan met deze onlangs verschenen kaart. Alle spoorlijnen in Europa (en een stukje Noord-Afrika) staan erop.

      Carto Studio / Benjaminse Uitgeverij Amsterdam. 1st edition, March 2011. ISBN 9789077899090. Te koop bij reisboekhandels. Of bestellen via www.railwaymapeurope.com voor € 12,50 plus € 2,50 verzendkosten.

      Wie graag meer verzendkosten betaalt kan de kaart ook bestellen via de Treinreiswinkel. Op de site van deze winkel wordt de Railway map aangeduid als Railmap. Ik ben zo goed geweest om per mail op deze fout te wijzen. Van het huppelkutje van dienst kreeg ik als reactie dat het ergens anders op de site wel goed staat. Dus hoeft de fout niet te worden hersteld. Graag gedaan hoor, Treinreiswinkel.