Re: [langsderails] Verkoop

  • Carlo Hertogs
    Message 1 of 13 , Mar 1, 2011
      Klopt volledig. Maar ik wil van geen enkele lijst een marktplaats maken en de zaak verder privé afhandelen. Ik ben al blij dat mijn eerste mail op sommige lijsten mocht.
      Carlo

      From: Carlo Hertogs <carlo_hertogs@...>
      To: langsderails@yahoogroups.com
      Date: Tuesday, March 1, 2011, 12:31 AM

      Hallo Ruud,

      Een moderator heeft me erop gewezen dat dit niet de bedoeling van de lijst is om een marktplaats te worden.
      Dat wil ik respecteren.

      Carlo

      Message 2 of 13 , Mar 1, 2011
        Hoi Adriaan,

        Deze heb ik ook gezien, en wel in Breukelen. Het was een mooie namiddag: eerst een omgeleide Benelux, daarna de welbekende 1251 en ook nog een SPENO. Dit alles in een klein kwartiertje.

        Het resultaat van gisteren: http://www.youtube.com/watch?v=t1z7pqGNPK8

        Groeten,
        Koen Brouwer

        --- In langsderails@yahoogroups.com, Adriaan <kokerrok@...> wrote:

        > Dan mag deze ook: na de 1200 met NMBS-rijtuigen kwam deze combinatie
        > langs..... toen ik bibberend van de kou alles al ingepakt had.
        >
        > Adriaan

      • Robin S. Kersbergen
        Message 3 of 13 , Mar 1, 2011
          Tja, als we dan allemaal de ervaringen van gisteren gaan delen...

          De omgeleide Benelux (foto)
          1251, SPENO en 4240 (filmpje)

          Met vriendelijke groet,
          Robin

        • Tim Oosterlee
          Message 4 of 13 , Mar 1, 2011
            Precies... ;-)

            Message 5 of 13 , Mar 1, 2011
              Met alle onderstaande hulp weet ik nu ook wat ik vastgelegd heb:

              http://www.youtube.com/watch?v=OYeSzyhfuoU

              Samen komen we er wel. En ja, dit is natuurlijk ook om te delen, anders
              ligt het maar te verstoffen in een digitale uithoek van het heelal.

              Adriaan