Fw: open dag Nedtrain

  • Ruud Maijer
    Message 1 of 10 , Aug 4, 2009
      Bericht

      Open dagen Tilburg en Haarlem gaan niet door

      Ze stonden op de agenda voor eind september en begin oktober: de Open dagen bij NedTrain Tilburg en NedTrain Haarlem. De NS-brede stuurgroep Mexicaanse Griep heeft geadviseerd geen grote evenementen te laten plaatsvinden. Op dat advies heeft de directie van NedTrain besloten om beide Open dagen af te gelasten.

      Naar de Open dagen werd door medewerkers en treinliefhebbers al een tijd uitgekeken. Daarom was het een lastige beslissing om te nemen voor de directie. Echter, de gezondheid van medewerkers en bezoekers staat voor NedTrain voorop. Beide Open dagen stonden gepland voor de periode waarin de Mexicaanse Griep zich naar verwachting substantieel zal verspreiden door ons land. Evenementen waar veel mensen voor meerdere uren samenkomen, zullen in die periode de grootste risicohaarden vormen voor verspreiding. Dat risico wil NedTrain niet lopen. Beide Open dagen zijn hierbij definitief afgelast.

      Auteur: Johannes van de Bank - 4 augustus 2009
    • Theo van Riet
      Message 2 of 10 , Aug 4, 2009
        Re: [langsderails] Fw: open dag Nedtrain

        Auteur: Johannes van de Bank - 4 augustus 2009

        Zou het dan niet nuttiger zijn vanaf NU, het reinigingsprogramma van de treinen aan te passen met speciale aandacht voor alle delen, palen handvaten etc. die per dag door duizenden mensen vastgenomen worden.

        Een paar tientallen mensen met ontsmettende vloeistof kunnen daar zeer zinnige dingen doen.

        Kan zelf terwijl de treinen rijden...

        My two cents...

        Theo

        --

        groeten vanop de Heide        -----
      • E.Davids
        Message 3 of 10 , Aug 4, 2009
          Op 4 augustus 2009 18:55 schreef Theo van Riet (tvanriet@...)
          het volgende:

> [...]
          > etc. die per dag door duizenden mensen vastgenomen worden.
          > Een paar tientallen mensen met ontsmettende vloeistof kunnen daar zeer

          Tja hoe ze nu schoonmaken, is het meer het zo snel mogelijk laten
          uitbreiden van het virus.
          Met het zelfde doekje 10 tot 20 treinstellen doen.

          --
          Met vriendelijke groet
          Erwin. Davids
          Message 4 of 10 , Aug 5, 2009
            Ik ben aan het uitzoeken of dit bericht klopt. Zou weleens fake kunnen zijn, want op de website van NedTrain is er niets over te lezen.
          • andrew.cook@talk21.com
            Message 5 of 10 , Aug 5, 2009
              It is cancelled - I've had an email from Nedtrains confirming this (which is very annoying - I've booked flights to come over to the Netherlands!).

              : Reactie via de websiteWednesday, 5 August, 2009 3:30 PM
              From: "Webmail Nedtrain" <info@...>Add sender to ContactsTo: andrew.cook@...

              Dear sir,

              I'm very sorry to confirm that the open days at NedTrain are indeed cancelled. The reason is the risk for swine flu to spread.

              Best regards,

              B. Prinssen
              Communicatieadviseur / webmaster

              NedTrain

              Kantorencentrum Laag Katreine
              P.O. box 2167 - LKT 3, kamer 107
              3500 GD Utrecht

              Message 6 of 10 , Aug 5, 2009
                From: "Nico Spilt" <nico.spilt@...>

                > Ik ben aan het uitzoeken of dit bericht klopt. Zou weleens fake kunnen
                > zijn, want op de website van NedTrain is er niets over te lezen.

                Ik heb het bericht van een collega gekregen ( waar ik zelf altijd zeer
                betrouwbare info van krijg)
                Maar kan er verder ook niets over vinden ....
              • Ruud Maijer
                Message 7 of 10 , Aug 5, 2009
                  Ok, thanx!
                  Greetz Ruud

> [...]
                  >
                  > I'm very sorry to confirm that the open days at NedTrain are indeed
                  > cancelled. The reason is the risk for swine flu to spread.

                • Blauwe Engel
                  Message 8 of 10 , Aug 5, 2009
> [...]

                    betrouwbare info van krijg)
                    Maar kan er verder ook niets over vinden ....

                    Ik meen er vannact iets op het intranet van NedTrain danwel NS van te hebben gelezen. in ieder geval dat de open dagen waren afgelast i.v.m. de acngst voor de griepgolf

                    Groeten,
                    Nico
                    Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
                  • Bob Rodenburg
                    Message 9 of 10 , Aug 5, 2009
                      Ook de Stoomstichting meld niets hierover,
                      http://www.stoomstichting.nl/HTML/evenementen_NL.php
                      Zei zouden het toch moeten weten ?

                      Op 5 augustus 2009 23:32 schreef Nico Spilt (nico.spilt@...)
                      het volgende:

                      Message 10 of 10 , Aug 6, 2009
                        Ik heb zojuist gebeld met de afdeling Communicatie van NedTrain. De open dagen gaan inderdaad niet door. Hun website waren ze vergeten aan te passen!